×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در مراسمی با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، «مجید خسروی» رئیس اداره‌ کل پشتیبانی و «رضا وهام» مدیر شعب بانک در استان مرکزی، ساختمان جدید شعبه گل‌های محلات با هویت بصری جدید افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در این مراسم «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: بازسازی شعب بانک بر اساس هویت بصری جدید، به منظور تکریم مشتریان و بهبود ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه مراسم «مجید خسروی» رئیس اداره‌ کل پشتیبانی از بازسازی ساختمان جدید شعبه گل‌های محلات در کمتر از ۴ ماه خبر داد و گفت: رقابت برای کسب جایگاه مناسب در شبکه بانکی کشور و افزایش سهم از بازار، در کنار جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان، ازجمله اهداف این بانک است.

وی افزود: امید است همه شعب بانک در استان مرکزی با هویت بصری جدید آماده خدمت‌رسانی به مشتریان شوند.

«رضا وهام» مدیر شعب بانک در استان مرکزی نیز با اشاره به رشد ۲۴ درصدی منابع شعبه گل‌ها نسبت به پایان سال گذشته، بیان کرد: در حال حاضر منابع شعبه گل‌ها بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال است.

وی تعداد مشتریان این شعبه را بیش از ۱۵ هزار نفر برشمرد و افزود: این شعبه تا کنون ۲۰ هزار فقره وام معادل ۵۰۰۰ میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده است.

مشتریان می‌توانند برای مراجعه حضوری به شعبه گل‌ها به آدرس محلات، میدان جمهوری مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.