×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مقر ICC در پاریس است اما رییس کمیسیون بیمه کمیته ایرانی ICC در تهران میهمان اکو ایران بود.
کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از اکو ایران، یونس مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون ، نماینده سندیکای بیمه گران ایران در شورای عالی بیمه و رییس کمیسیون بیمه ICC یکی از مدیران ساختار شکن به مفهوم مثبت آن است. مظلومی با ایده های متفاوت و تمرکز بر مسوولیت های اجتماعی، اقدامات خوبی انجام داده است. روزی برای اولین بار رتبه اعتباری از شرکت رتبه سنجی خارجی معتبر گرفت، روزی با حمایت از دهیار روستاهای کوچک استان های حادثه خیز طرح بیمه های سیل و زلزله را اجرا کرد، سپس با آوردن ریسک های پارامتریک برای نخستین بار ریسک کووید ١٩ و تعطیلی کسب و کارهای ناشی از پاندمی را پوشش داد و روزی دیگر با اجرای پروژه اینشورتاک زمینه را برای مذاکره حرفه ای شبکه فروش بیمه فراهم کرد.
یونس مظلومی که مدیریت شرکت بیمه تعاون را نیز برعهده دارد در این گفت وگو ابتدا از افزایش سرمایه دیگری که در راه است خبر داد و دو سرمایه نیروی انسانی و مالی را مواد اولیه در خط تولیدی بیمه گری عنوان کرد.

مظلومی اجرای طرح موفقیت آمیز پوشش تعطیلی کسب و کار ناشی از پاندمی که دوران کرونا توسط بیمه تعاون عرضه شد را مدیون همکاری بیمه مرکزی دانست و یادآور شد، طرح های اینچنینی بدون حمایت دولت امکان پذیر نیست و باید بخش خصوصی حمایت شود.

وی اخذ نخستین رتبه اعتبار برای شرکت بیمه ایرانی از شرکت قبرسی را به دنبال نیاز بازار و آشنایی مردم با بیمه گران اعلام کرد و در خصوص مسئولیت های اجتماعی شرکت بیمه توضیح داد: زمانی که در بحث ورزش وارد شدیم و تیم کشتی بیمه رازی داشتیم هیچ بنگاه اقتصادی در کشتی سرمایه گذاری نکرده بود ،اما امروز برخی از نهادهای اقتصادی تیم دارند. بیمه تعاون اینک به سوی رشته کاراته رفته و امید است سایر شرکت ها هم در این رشته سرمایه گذاری کنند.

مظلومی به تنوع در کانال فروش بیمه تعاون اشاره کرد و در خصوص نهضت نسل سوخته که ٧ سال پیش توسط خود او در حمایت از مدیران جوان صنعت بیمه مطرح شده بود ، یادآور شد : خوشحالم که امروز دهه ۶٠ و هفتادی ها را ترکیب مدیران می بینم و این موضوع که با نهایت احترام به پیشکسوتان صنعت بیمه مطرح شد، به ادبیاتی برای درکنار هم قرارگرفتن تجربه و نیروی جوانی تبدیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.