×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زیدان: هازارد نمی‌تواند برابر آتالانتا بازی کند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، رئال مادرید سه شنبه شب در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا می‌رود. سفیدپوشان در بازی رفت در خانه حریف یک بر صفر پیروز شدند. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: از نتیجه صفر بر صفر بازی را شروع می‌کنیم چون بازی رفت بازی رفت بود و اکنون شرایط دشوارتر خواهد بود. ما هنوز کاری انجام نداده ایم. فردا ممکن است هر اتفاقی در مسیر صعودمان به مرحله بعد رخ دهد. به دیدار رفت فکر نمی‌کنیم. 
سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: این بازی ما است و تنها به آن فکر می‌کنیم. می‌توان گفت یک فینال است. برای صعود باید نمایش درخشانی داشت. تیم حریف خیلی قدرتمند است.‌ آتالانتا برای پیروزی وارد زمین می‌شود. شکی در آن نیست. 
ادن هازارد پس از این که در دیدار مقابل الچه دقایقی بازی کرد امروز (دوشنبه) در تمرینات غایب بود و باشگاه اعلام کرد هافبک بلژیکی دچار آسیب دیدگی عضلانی شده است. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: شرایط بازی ندارد. همه می‌خواهیم به او کمک کنیم و امیدوارم به زودی به میادین برگردد. هواداران را درک می‌کنم که دوست دارند هازارد را در زمین ببینند اما اکنون نمی‌تواند بازی کند. 
هازارد بارها در طول فصل جاری و گذشته آسیب دید و اغلب دوران نقاهتش را سپری می‌کرد تا در میدان به هم تیمی‌هایش کمک کند. زیدان درباره این موضوع گفت: فکر نمی‌کنم مشکل از کادر پزشکی باشد. در اینجا افراد قدرتمندی داریم که بالای سر بازیکنان هستند. به دنبال راه حل هستیم اما اکنون قابل توضیح نیست. تلاش خواهیم کرد بازیکنان بهبود یابند. اکنون تعداد بازیکنان مصدوم کم است و اغلب بهبود یافته اند.
انتهای پیام 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.