×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زیدان: به بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مارکا،در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در خانه از لیورپول پذیرایی کرد که این بازی با پیروزی تیم زیدان به پایان رسید.
رئال مادرید توانست در این بازی با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با خیال راحت تری پای به بازی برگشت بگذارد.
زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: احساس بسیار خوبی دارم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم البته در بعضی از دقایق هم مشکل داشتیم اما شایسته کسب این پیروزی بودیم.
او ادامه داد: متاسفانه واران هم به این بازی نرسید اما میلیتائو توانست جای خالی او را به خوبی پر کند. در فصل جاری آسیب دیدگی های زیادی داشته ایم و همین باعث شد تا در بعضی از بازی ها به مشکل بخوریم اما در این بازی خوشبختانه خوب ظاهر شدیم و نتیجه لازم را کسب کردیم.
ستاره رئال مادرید در این بازی وینیسیوس بود که دو گل به ثمر رساند. زیدان درباره این بازیکن گفت: خوشحالم که او گلزنی کرد. وینیسیوس در دیدارهای قبلی خوب بازی می کرد اما کمتر گل می زد. او در این بازی ثابت کرد که راه گل زدن را هم بلد است. این گل ها اعتماد به نفس لازم را به او می دهد. شاید این بهترین بازی او با پیراهن رئال بوده باشد. زدن دو گل در یک چهارم نهایی بسیار مهم است.
زیدان ادامه داد: از عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارم. به آنها افتخار می کنم. می دانم که گاهی اوقات بازیکنان خسته می شوند اما مجبور هستیم که به این شرایط عادت کنیم. باید قبل از ال کلاسیکو استراحت کنیم.
او درباره شانس رئال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: هنوز چیزی قطعی نشده است. بازی برگشت باقی مانده است و ما قدم به قدم پیش خواهیم رفت. سختی های زیادی پیش روی ما است اما دست از تلاش برنمی داریم. لیورپول خط حمله خطرناکی دارد و خط دفاعی ما عملکرد خوبی از خود نشان داد. می‌خواهیم در دیدار برگشت هم همین عملکرد را داشته باشیم و با قدرت ظاهر شویم.
زیدان در پایان در واکنش به اظهار نظر یورگن کلوپ که ورزشگاه دی استفانو را مثل زمین تمرین دانسته بود، گفت: فقط می‌توانم بگویم که به بازیکنانم افتخار می‌کنم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.