×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زوف: خیلی دوست دارم رکوردم شکسته شود/ ایتالیا می‌تواند به فینال راه یابد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از کوریره دلواسپورت، تیم ملی ایتالیا در حال حاضر با مربیگری روبرتو مانچینی یکی پس از دیگری رکوردها را می‌شکند.
در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ مقابل اتریش، ایتالیا این سری می تواند رکورد طولانی ترین زمان گل نخوردن در دیدارهای خود را که پیشتر در اختیار دینو زوف بزرگ بود را بشکند و به نام خود ثبت کند.
اسطوره دروازه بانی ایتالیا یعنی دینو زوف انتظار دارد تیم ملی ایتالیا رکورد ۱۱۴۳ دقیقه خود را بدون دریافت گل در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی اروپا بشکند.
زوف گفت: این رکورد قابل شکست است. فکر می کنم تیم این کار را انجام دهد و خودم هم خیلی دوست دارم. این بدان معنی است که آنها در راه درستی هستند.
قهرمان ۱۹۶۸ یورو و قهرمان جهان در سال  ۱۹۸۲ درباره دوناروما گفت: او یک دروازه بان استثنایی است که در ۲۲ سالگی چندین فصل به عنوان بازیکن ثابت در میلان تجربه کسب کرده است. آنچه در مورد این تیم ملی من را تحت تأثیر قرار می دهد تعداد فوق العاده بازیهای باثبات است. در ورزش، اعداد همه چیز است. این یک تیم جوان است که مطمئناً آینده دارد و اکنون باید نام خود را به دست آورد. 
او در پایان درباره شانس قهرمانی تیم ها در یورو گفت:‌ من هیچ تیمی را دست کم نمی گیرم، حتی اگر تیم بهتری روی کاغذ داشته باشیم. به نظرم  ایتالیا می تواند به فینال راه یابد. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.