×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند، تأکید کرد: واشنگتن تمایل به احیای برجام را از دست داده و به فعالیت های ضدحکومتی علیه تهران روی آورده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با موضع گیری درباره اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران اعلام کرد: آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند.

بر اساس این گزارش، «ماریا زاخارووا» در نشست خبری در مسکو با اشاره به این موضوع افزود: آمریکا در حال فرار و شانه خالی کردن از مشارکت جدی در مذاکرات هسته‌ای ایران است. آمریکا علاقه به مذاکرات احیای برجام را از دست داده است و می‌خواهد بر حمایت از فعالیت‌های ضدحکومتی در ایران تمرکز کند.

این موضع گیری روسیه در حالی است که «ولادیمیر پولیانسکی» معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت: آمریکا هنوز تمایل عملی برای بازگشت به اجرای برجام از خود نشان نداده است. علاوه بر این، آنها همچنان به اعمال تحریم‌های یکجانبه غیرقانونی جدید علیه ایران ادامه می‌دهند. من می‌گویم که همکاران غربی ما مشتاق ابقای رژیم کیف به هر قیمتی هستند.

وی همچنین تأکید کرد: ادعاهای غرب مبنی بر ارسال ادعایی پهپادهای ایران به روسیه، مذاکرات برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در مورد برنامه هسته‌ای ایران را پیچیده خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.