×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
رینگ داخلی در این هفته پررونق بود

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم اسفند ۱۴۰۱ به حدود ۳۹ هزار و ۴۹۵ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال رسید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، این هفته ۱۹۶ هزار و ۳۰۱ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۳۶ هزار و ۹۲۳ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال در تابلوی نفت،گاز و سایر حامل‌های انرژی فروخته شد که معادل ۹۳ درصد از ارزش کل معاملات این هفته بود.
در هفته منتهی به ۱۰ اسفند، ارزش معاملاتی رینگ بین‌الملل ۱۳ هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال و ارزش معاملاتی رینگ داخلی ۲۳ هزار و ۷۹۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال بود. در این هفته فراورده‌های نفتای کامل، ته‌مانده برج تقطیر و حلال ۴۰۲ در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های آیزوریسایکل، بلندینگ نفتا و حلال ۴۰۲ در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
در هفته دوم اسفند ۳۴ هزار و ۷۸۶ گواهی ظرفیت به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.
ارزش معاملات ۱۴ هزار و ۶۵۹ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در هفته دوم اسفند نیز بیش از ۴۷۰ میلیارد و ۸۱۱ میلیون ریال بود. همچنین ۲۴ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال و ۱۶۸ قرارداد آتی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال در این هفته دادوستد شد.

عرضه‌های شنبه
بورس انرژی ایران روز شنبه میزبان عرضه ۴۴ هزار و ۸۰۱ تن فراورده هیدروکربوری است.
شنبه ۳۲ هزار تن نفتای کامل پالایش نفت لاوان، ۵ هزار و ۴۴۰ تن حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان و ۵۰۰ تن برش هیدروکربن‌های ۵ کربنه و بالاتر پتروشیمی تبریز در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.
در رینگ داخلی هم ۵ هزار تن ته‌مانده برج تقطیر عمده پالایش نفت کرمانشاه و هزار و ۸۶۰ تن حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس عرضه خواهد شد.

معاملات امروز
بورس انرژی ایران امروز شاهد معاملات ۳۷ هزار و ۷۰۲ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۱۰ هزار و ۷ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال بود.
امروز ۱۰ هزار تن ته‌مانده تصفیه‌شده واحد RCD پالایش نفت امام خمینی شازند به ارزش ۲ هزار و ۵۷۱ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال در رینگ بین‌الملل فروخته شد.
در رینگ داخلی هم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تن نفتای پالایش نفت آبادان، ۳ هزار و ۱۰۰ تن نفتای سبک پالایش نفت تهران، ۲ هزار و ۲ تن برش پنتان پتروپالایش کنگان و هزار و ۱۲ تن پنتان پلاس پتروشیمی پارس دادوستد شد.
فراورده‌های MTBE شرکت پتروشیمی بندر امام، برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به‌جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون، پنتان پلاس پتروشیمی بوشهر، نرمال بوتان پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و سبد پایه ۱۰۲ پالایش نفت شیراز نیز امروز در رینگ داخلی بورس انرژی ایران معامله شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.