×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
رکورد ویژه مدافع چلسی؛ قهرمانی در همه جام های ممکن

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از تایمز، ده سال پس از شکست مقابل کورینتیانس در جام جهانی باشگاه‌ها، چلسی با پیروزی هیجان‌انگیز ۲-۱ مقابل پالمیراس در وقت اضافه روز شنبه، رستگاری خود را به دست آورد. برای سزار آزپیلیکوئتا، این فرصتی بود تا به فهرست افتخاراتش اضافه شود و او اکنون ۹ عنوان با آبی ها کسب کرده است.
پس از شکست چلسی در جام جهانی باشگاه ها در سال ۲۰۱۲، آزپیلیکوئتا به طرز باورنکردنی ناامید شد. او در آن زمان گفت: ما شکست خوردیم و درد زیادی داشتیم، اما این تجربه به ما کمک خواهد کرد. ما این فرصت را داشتیم که تاریخ سازی کنیم.
حالا، ستاره سرسخت چلسی با قهرمانی در جام باشگاه های جهان برای کسب هر جامی که یک بازیکن لیگ برتری در فوتبال می تواند به دست بیاورد،  رسیده است. از می ۲۰۲۱، آزپیلیکوئتا چلسی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام یوفا و جام باشگاه های جهان رساند. تجربه، قدرت بدنی و تطبیق پذیری او، دفاع چلسی را بسیار قوی کرده است، زیرا او می تواند در پست های متعدد در دفاع بازی کند و از زمانی که در سال ۲۰۱۲ به باشگاه پیوست، بسیار مهم بوده است. این بازیکن اسپانیایی در ۱۰ سال گذشته زیر نظر هر مربی چلسی رابطه خوبی داشته است و در این مدت، ۹ جام را به دست آورده است.
مجموعه قهرمانی های آزپیلیکوئتا
لیگ برتر (۲۰۱۴/۱۵ و ۲۰۱۶/۱۷) جام حذفی (۲۰۱۷/۱۸) جام اتحادیه (۲۰۱۴/۱۵) لیگ قهرمانان (۲۰۲۰/۲۱) لیگ اروپا (۲۰۱۲/۱۳ و ۲۰۱۸/۱۹) سوپر جام یوفا (۲۰۲۱) جام باشگاه های جهان (۲۰۲۲)
در اواخر این ماه، در ۲۷ فوریه، آزپیلیکوئتا این شانس را دارد که در چلسی با لیورپول در فینال جام کارابائو یا همان جام اتحادیه، دهمین جام خود را نیز کسب کند. نتیجه هر چه که باشد، او در حال حاضر به یکی از مدافعان بزرگ چلسی تبدیل شده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.