×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رویکرد جهادی آقای دکتر شیخان جای تقدیر و تشکر دارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر پیام همدانی مجرد، عضو هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در نشست شورای اداری که در سالن امام علی (ع) این شرکت برگزار گردید، گفت: برگزاری اولین جلسه سال ۱۴۰۱، در سالن تولید در سالی که مزین به شعار “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری شده است، یک حرکت کاملا جهادی و اصولی از آقای دکتر شیخان بود.

وی با بیان اینکه در زمان سه مدیر عامل در شرکت دخانیات حضور داشته است، گفت: رویکرد جهادی آقای دکتر شیخان جای تقدیر و تشکر دارد.

همدانی مجرد با تاکید بر اینکه مدیران شرکت دخانیات در خط مقدم تولید سیگارت در سطح کشور هستند، گفت: طی چند سال گذشته در این شرکت، متحد ترین تیم هیئت مدیره را بعد از حضور آقای دکتر شیخان داشته ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با تقدیر از مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، گفت: یک رویکرد فساد ستیزی در دولت جدید شروع شده و آقای دکتر شیخان هم در حال اجرای آن در شرکت دخانیات هستند.

وی با بیان اینکه یک اصلاح مسیر از زمان ورود دکتر شیخان در شرکت دخانیات شروع شده است، گفت: پرسنل و مدیران شرکت همکاری کنند تا شرکت دخانیات در حال حاضر به مسیر اصلی وارد شده، در همین راه برای رسیدن به اهداف خود، حرکت نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.