×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رونمایی از یکصد فرصت سرمایه‌گذاری در جزیره کیش در دهه فجر

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی و روابط بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، با تاکید بر اینکه بوروکراسی‌های اداری در جذب سرمایه‌گذار باید به حداقل برسد اظهار داشت: فرآیند کسب و کار و تجارت در مناطق آزاد باید همانند نام خود آزادتر از سرزمین اصلی باشد.

لواسانی افزود: اگر بوروکراسی‌های اداری به حداقل ممکن برسد و فرایندهای سرمایه‌گذاری به ویژه در جزیره کیش در حوزه سرمایه‌گذاری ساده، هدف‌مند و شفاف شود؛ خود به خود شعار بهشت کارآفرینان محقق می‌شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به استقبال از حضور علاقه‌مندان برای سرمایه‌گذاری در کیش، افزود: برای اولین بار در ایام دهه فجر یکصد فرصت سرمایه‌گذاری جزیره، در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منطقه آزاد کیش منتشر می‌شود، در همین راستا یک فراخوان عمومی جهت دعوت از شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری برای سرمایه‌گذاری منتشر شده است.

وی با تاکید بر لزوم شفافیت در جزیره زیبای کیش و آگاهی‌رسانی به علاقه‌مندان در جهت فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ادامه داد: در حال تدوین برنامه‌ای هستیم که سرمایه‌گذاران بدون مراجعه‌ی حضوری، فرصت‎های سرمایه‌گذاری را رصد کنند.

گفتنی است، بازدیدکنندگان از غرفه‌ی سازمان منطقه آزاد کیش در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، کیش را یکی از مناطق منحصربه فرد و ویژه کشور دانستند و با بیان این مطلب که باید از ظرفیت‌های این منطقه استفاده بهینه شود؛ از علاقه مجموعه‌های خود برای حضور پررنگ در جزیره کیش خبر دادند. همچنین در این تعامل محمدرضا لواسانی نیز بر آمادگی سازمان برای حضور سرمایه گذاران در این منطقه و تسهیل امور اداری تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.