×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی از ماکت شبیه‌سازی عملکرد تجهیزات گازرسانی در مشهد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شانا، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در این آیین که با حضور جمعی از مدیران و روسای شرکت گاز استان برگزار شد،  گفت: ساخت این ماکت تلفیقی از هنر و صنعت است که باید از دست‌اندرکاران آن قدردانی کرد.
وی با تاکید بر موضوع آموزش برای ارائه بهتر خدمات به مشترکان،  افزود: این ماکت قابلیت خوبی برای آموزش کارکنان شرکت گاز به ویژه همکاران امور بهره‌برداری دارد. مشاهده عملکرد کنتور و رگولاتور هنگام کار،  امکان خوب برای آموزش است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تاکید کرد: تجهیزات مورد استفاده در صنعت گاز باید مطابق با رشد و توسعه فناوری‌های معاصر ارتقا یابد.
حمیدرضا افشون، رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی هم در این آیین اظهار کرد: ماکت پایلوت عملکرد تجهیزات گازرسانی با همکاری کارکنان خدمات فنی و فروش عمده در امور بهره‌برداری این شرکت به مرحله ساخت و تولید رسیده است.
وی تصریح کرد: این ماکت از جنس پلی‌کربنات شفاف ساخته شده است و با توجه به کمپرس هوا به جای گاز در آن، امکان مشاهده فرآیند تجهیزات گازرسانی کنتور و رگولاتور و قابلیت‌های پایلوت پلنت تجهیزات شامل آشنایی با پروسه کلی گازرسانی، نحوه عملکرد تجهیزات و مشاهده اجزای داخلی در هنگام کارکرد، امکان رؤیت فشار، دما، فلو و مقدار مصرف به صورت مانیتورینگ و راه‌اندازی تجهیزات به صورت مانیتورینگ و دستی را به مشاهده‌کننده می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.