×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک مسکن ازانعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی تا پایان هجدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن با بیان این خبر گفت: بانک مسکن در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون با ۳۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد مسکونی قرارداد ساخت به مبلغ بیش از ۱۴۰ همت به امضا رسانده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود ۷۶۵ هزار و ۲۷۱میلیارد ریال برای ساخت ۳۰۸هزار و ۸۰۹ واحد مسکونی افزود: ۳۵درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص جزییات پرداخت این تسهیلات به متقاضیان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا هجدهم بهمن ماه سال جاری؛ تعداد یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۴۲ نفر افتتاح حساب کرده اند.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل عمل کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.