×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بورس تهران در اولین روز از آخرین ماه پاییز ۱۴۰۱ در یک روند کاهشی قرار گرفت، به طوریکه که شاخص کل بازار با کاهش ۹۳۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۶۵۸ واحد رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، اما شاخص کل با معیار هموزن در بازار امروز روند به رشدی را طی کرد به گونه ای که با افزایش ۱۰۱۵ واحد به رقم ۴۰۵ هزار و ۴۸۶واحد رسید . شاخص کل یا معیار با معیار هموزن ۰٫۲۵درصد رشد ، شاخص آزاد شناور ۰٫۱۳درصد ، شاخص بازار اول بورس ۰٫۱۱ درصد ، و شاخص بازار دوم بورس ۰٫۱ درصد کاهش یافت .

پیشران های بازار

نمادهای خساپا، خبهمن وفایرا بیشترین تأثیرمثبت را در رشد شاخص کل بورس و در مقابل نمادهای فولاد، شپنا و شتران بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

وضعیت شاخص فرابورس

شاخص کل فرابورس با افزایش ۳۲واحدی در رقم ۱۸ هزار و ۵۴۲ واحدی قرار گرفت . در این بازار شرکت های پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین و بانک دی بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت شیراز، صنعتی مینو، بهمن دیزل و مدیریت انرژی امید تابان هوربیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس گذاشتند.

ارزش دادوستد های بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۶ هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان کاهش یافت و ارزش معاملات خرد سهام با کاهش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۳ هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.