×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
روابط‌عمومی‌ها طعم شیرین دستاوردهای دولت را به مردم بچشانند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: یکی از رسالت‌های مهم روابط‌عمومی‌ها این است که بتوانند طعم شیرین دستاوردهای دولت را به مردم بچشانند.

به گزارش کیوسک خبر، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حساسیت کار در روابط‌عمومی‌ها گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه‌ها باید بتوانند به‌صورت لحظه‌ای فعالیت کنند و ارتباط بین آن‌ها با یکدیگر به صورت «شبکه و لحظه‌ای» باشد.

بهادری‌جهرمی با تأکید بر کنشگری رسانه‌ای خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها باید در لحظه وارد میدان شوند و اقدامات مناسب انجام شود تا هم‌افزایی که وظیفه ذاتی ماست به صورت جدی رخ دهد.

وی بر اقدامات فرادستگاهی تأکید کرد و افزود: در این زمینه تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت هماهنگ عمل و دستاوردهای یکدیگر را اطلاع رسانی کنند.

بهادری‌جهرمی بلوغ اجتماعی و همکاری را در این زمینه بسیار مهم دانست و گفت: باید در حملات رسانه‌ای دشمنان بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم و نباید فقط نقش تماشاچی را داشته باشیم.
سخنگو، دبیر و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین خاطرنشان کرد: تمامی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید جهاد تبیین را در حوزه فعالیت‌ها سرلوحه کار خود قرار دهند.

بهادری‌جهرمی با اشاره به درپیش بودن هفته دولت گفت: در این هفته باید مجموعه اقدامات و عملکردی که برای مردم شیرین و مهم باشد مطرح و ارائه شود.

وی این هفته را فرصتی مغتنم دانست تا با ارائه درست دستاوردهای دولت علاوه بر تقویت عملکرد رسانه‌ای میزان هم‌افزایی و مشارکت نیز ارتقا یابد.

بهادری‌جهرمی بر ارائه گزارش مقایسه‌ای در این هفته تأکید کرد و گفت: مدیران روابط‌عمومی باید عملکرد دولت را در مقایسه با شرایط آغاز به کار دولت ارائه کنند.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم با عملکرد درست، جایگاه روابط‌عمومی و رسانه را در بخش‌های مختلف حفظ و ارتقا دهیم و در عین حال ارزیابی عملکرد جدی نیز داشته باشیم.

در این نشست، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از دستاوردهای روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های زیرمجموعه ارائه کرد.

سیدمرتضی موتورچی گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود ۶۰۰ دستگاه روابط‌عمومی و یا رابط روابط‌عمومی وجود دارد که اقدامات بزرگی در حوزه رسانه‌ای در دولت سیزدهم انجام داده‌اند که برخی به نتیجه رسیده و برخی در حال تکمیل است.

وی از بروکراسی اداری و کمبود بودجه به عنوان چالش‌های مراکز روابط‌عمومی یاد کرد و افزود: باوجود مشکلات توانستیم بهترین رکوردها را در حوزه تولید محتوا و انتشار ثبت کنیم که تاکنون سابقه نداشته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بازار، موتورچی تأکید کرد: خدا را برای تشکیل دولت سیزدهم شاکرم چرا که توانسته است حرکت انقلاب را به ریل اصلی بازگرداند و در باب عملکرد رسانه‌ای با وجود تنگناهای فراوان عملکرد خوبی داشته‌ایم.

در ادامه این نشست تعدادی از مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان مشکلات و چالش‌های موجود و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها و شرکت‌های متبوع خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.