×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

روز چهارشنبه اول آذرماه ۱۴۰۲، آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
روابط‌عمومی بانک آینده موفق شد با نظر هیأت داوران به‌عنوان بانک برتر در بخش‌های فیلم‌های مستند (رتبه اول)، کلیپ (رتبه اول) و پوستر (رتبه دوم) لوح تقدیر و تندیس این دوره از جشنواره را کسب کند.
در این رویداد که با حضور جمعی از مدیران روابط‌عمومی، اساتید دانشگاهی، صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه ارتباطات، روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی ‌برگزار شد، پروفسور ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات با بیان مطالبی بر اهمیت انتشارات و لزوم هماهنگی روابط‌عمومی‌ها با دانش و فناوری‌های روز از جمله هوش مصنوعی تأکید کردند.
گفتنی است، انجمن متخصصان روابط‌عمومی به عنوان یک انجمن تخصصی و حرفه‌ای، همه ساله جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی را برگزار می‌کند. این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های انتشاراتی در روابط‌عمومی، شناسایی و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر و فراهم‌سازی بستر مناسب برای عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیت‌های انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، جایزه ویژه «مدیریت ارتباطات الکترونیک» (سیستم اطلاعاتی امور روابط‌عمومی) در بیست‌و‌دومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران نیز در خردادماه امسال به بانک آینده رسید.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.