×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهمگی مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، جناب آقای جلال آفاقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با همراهی معاونان در راستای رفع موانع تولید و بررسی راهکار‌های رفع مشکلات احتمالی واحدهای تولیدی ازکارخانه آرتاویل تایرو سبلان رازی بازدید کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به دغدغه دستگاه قضایی برای رونق تولید و اشتغال و کسب و کار، اقدامات صورت گرفته و حمایت قضایی از سرمایه گذاری را تشریح کرد. آفاقی با تاکید به ضرورت هم افزایی ها و انجام وظایف شایسته و پیش بینی های به موقع مدیران در بخشهای مختلف دستگاه های اجرایی و دولتی در زمینه تولید، حمایت از رونق و گسترش صنعت به ویژه تولیدات داخلی را تکلیف همه کسانی دانست که به سرنوشت مردم و کشور دلسوز هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اعلام آمادگی کرد تا در صورت انعکاس هرگونه مشکل واحد های تولیدی در استان اردبیل، مراتب با قید فوریت و جدیت و تاحصول نتیجه از طریق معاونت اجتماعی وپیشگیری پیگیری شود.

در ادامه این بازدید جناب آقای دکتر گنجی توضیحات لازم در خصوص تولیدات شرکت آرتاویل تایر و سبلان رازی را برای بازدید کنندگان ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.