×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
رفاه و افتخاری دیگر / فروشگاهی از جنس ایران

خانواده بزرگ رفاه تندیس برند برتر صنعت، معدن و تجارت را ازان خود کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ دهمین دوره همایش منتخب برندهای صنعت، معدن و تجارت در تاریخ سوم شهریورماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی و با حضور چهره‌های برجسته سیاسی و اقتصادی کشور برگزار شد.

این همایش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت سالانه برگزار می‌شود و واحدهای کارآفرینی کشور توسط هیئت علمی دبیرخانه جشنواره و تعدادی از اساتید رشته کارآفرینی دانشگاه‌های برتر کشور، بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به اشتغال‌زایی مستفیم واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و برگزیده می‌شوند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای چندمین بار پیاپی، موفق به دریافت لوح و تندیس از این همایش شد.

سرکار خانم آذین ملکی مدیر روابط عمومی، بازاریابی و رفاه رسانه به عنوان نماینده شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور در این همایش تندیس و لوح تقدیر را دریافت کرد.

خانواده بزرگ رفاه تا به امروز نزدیک به ۱۵۰۰ شعبه فروشگاه رفاه در سراسر کشور راه اندازی نموده و میزان اشتغال در این مجموعه به بیش از ۱۲ هزار نفر افزایش یافته است که با احتساب شرکتهای وابسته، این میزان به بیش از ۱۵ هزار نفر می ‌رسد.
این اشتغال عظیم منجر به اشتغال ‌زایی پایدار و گسترده کردن معیشت مردم در کشور در سال های اخیر شده است.

گفتنی است، فروشگاه رفاه تنها در سال‌های اخیر توانسته به افتخاراتی همچون: برند برتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور، برترین واحد در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، واحد برتر اشتغال‌زا کشور، دریافت تندیس کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور، انتخاب به عنوان یکی از ده شرکت پیشرو کشور IMI – ۱۰۰، کسب گواهینامه چهاردهمین جشنواره قهرمانان ملی صنعت و … دست پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.