×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رعایت حداکثری پروتکل‌های کرونا در شعب اخذ رای

به گزارش کیوسک خبر، علیرضا زالی در حاشیه شرکت در انتخابات و بازدید از حوزه انتخابیه اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل برای کاهش ازدحام درون‌شهری برای شرکت در انتخابات، تعداد شعب و تکثر شعب اخذ رأی بود که این مهم با همکاری استانداری در سطح تهران محقق شد. در حال حاضر ۶۸۷۰ صندوق رأی در استان داریم که این تعداد افزایش یک و نیم تا دو برابری نسبت به سنوات گذشته دارد. در شهر تهران هم همینطور است و حدود ۳۷۹۰ شعبه مستقر شده است.
وی با بیان اینکه نوع باز توزیع جغرافیایی شعب نیز به گونه‌ایست که حداقل ازدحام را شاهد باشیم گفت: علاوه بر این برای نظارت و بررسی پروتکل‌ها، ناظران بهداشتی مستقر هستند و گزارشاتی که به ستاد کرونای تهران داده‌اند حاکی از رعایت حداکثری پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی است.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: همکاران ما در هلال احمر هم نظارت بر پروتکل‌ها را انجام می‌دهند. رعایت خود مردم، استفاده از ماسک و وسایل شخصی هم اهمیت و تأثیر داشت. باید از خود مردم فهیم و قدرشناس تهران هم تشکر کنم. به نظر می‌رسد پروتکل‌ها در ساعات باقی مانده هم رعایت شود و بتوانیم انتخاباتی سالم و بهداشتی را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه ۸۰ هزار نفر نیروی اجرایی انتخابات بودند که ۲۰ هزار نفر تأمین امنیت را برعهده دارند اظهار کرد: برای تمام عوامل برنامه‌های خوبی از طریق وزارت کشور و استانداری تدارک دیده شد تا عوامل اجرایی با شیوه‌نامه‌های بهداشتی آشنا شوند.
به گفته فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ۴۵۳ شعبه اخذ رأی شناور و سیار نیز طراحی و تدارک دیده شد تا به بیمارستان‌ها برود. از این تعداد چهار صندوق در شهر تهران نیز مختص کسانی است که در بیمارستان‌ها حضور ندارند ولی بیماران کرونایی در منزل دارند و طی تماسی که با فرمانداری تهران می‌گیرند می‌توانند از این امکان استفاده کنند. همچنین به اندازه کافی لباس حفاظتی برای عوامل اجرایی در شعب سیار درنظر گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.