×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رضایتمندی ذینفعان برای سازمان تامین اجتماعی مهم است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دراین جلسه، عبداله شیرکوند ، به تشریح اقدامات و عملکرد سازمان تامین اجتماعی پرداخت و گفت : سازمان تامین اجتماعی از ردیف اعتبارات دولتی در بودجه سنواتی برخوردار نیست و بیش از ۸۰ درصد از منابع آن از محل پرداخت حق‌بیمه تأمین می‌شود که کارفرمایان و کارگران به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به طرح توسعه خدمات الکترونیکی و فناوری دیجیتال از سوی سازمان در جهت ارائه خدمات نوین گفت: اجرای طرح حذف تاریخ تمدید اعتبار دفترچه های بیمه شدگان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طرحهای دیگری بود که این سازمان طی ماههای اخیر اجرا کرده است که این موضوع در کاهش مراجعات حضوری مخاطبین سازمانی و رضایت مندی بازنشستگان را در پی داشته است.
شیرکوند اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان توصیه می‌کنیم که قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی ابتدا از طریق درگاه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی https://eservices.tamin.ir/ درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود : در سالهای اخیر حمایت از سازمان‌های مردم نهادی مانند کمیته امداد ، راه اندازی پویش های اجتماعی به صورت جدی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، بخشی از اقداماتی است که توسط اداره کل تامین  اجتماعی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.
وی در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در جامعه است که در دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

شیرکوند در این جلسه ، از فعالان فرهنگی استان که با همدلی برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در اجرای اهداف دین و توصیه‌های مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند قدردانی کرد .

عبدالنبی سرادار، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد استان بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیتهای امر به معروف و نهی از منکر گفت: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، نباید صرفا توجه ما به ظاهر امور باشد، بلکه یکی از مهمترین دغدغه های ما باید رسیدگی به معضلات جامعه باشدو شورای امر به معروف و نهی از منکر ،  باید فعالیتهایی را در دستور کار قرار دهد که اثربخش باشد.
وی با  اشاره به خدمات  سازمان تامین  اجتماعی  بیان داشت :سازمان تامین اجتماعی  جامعه بزرگی را  تحت پوشش خود قرارمی دهد و با  مشارکت کارکنان ، و اقدامات  پیشگیرانه و خدمات غیر حضوری  که  در زمان شیوع بیماری  کرونا انجام داده است ، توانسته رضایت مردمی را بدست بیاورد  .

در ادامه جلسه فشنگ ساز، دبیرشورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، گزارشی از فعالیتهای شورا و ستاد ارائه نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.