×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک ایران زمین از رشد چشمگیر پرداخت وام ازدواج به مشتریان خود خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آرمان ملی آنلاین، بانک ایران زمین در خصوص اقدامات اجرایی خود برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، آماری را ارائه داد. قانون جوانی جمعیت دو تکلیف مهم، یکی در خصوص تسهیلات ازدواج و دیگری تسهیلات فرزندآوری را بر عهده همه بانک ها گذاشته است.

طبق آمارها، پرداخت وام ازدواج ازسوی بانک ایران زمین در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۲۹ درصدی داشته است؛ به طوری که این بانک یک هزار میلیارد ریال از اعتبارات خود را در سال گذشته به زوجین در قالب وام ازدواج پرداخت کرده؛ در حالی که این رقم تا پایان شهریورماه سال جاری با اعطای ۲ هزار و ۳۱۲ فقره تسهیلات ازدواج به بیش از ۵ هزار میلیارد ریال رسیده است.

حمایت از طرح جوانی جمعیت با پرداخت یک هزار و ۵۰۷ فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری

بانک ایران زمین طی شش ماهه نخست سال جاری به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت با پرداخت بیش از یک هزار و ۵۰۷ فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال، یکی از بانک های فعال نظام بانکی در پرداخت وام فرزندآوری شد و رشد چشمگیر ۳۶۳ درصدی را به ثبت رساند. این در حالی است که این مبلغ در مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال بود.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در اولویت بانک ایران

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری همواره در اولویت بانک ایران زمین بوده است.

گفتنی است، بانک مرکزی در گزارش اخیر خود از کاهش قابل توجه تعداد متقاضیان در صف وام ازدواج خبر داده که نشان دهنده اهتمام و همکاری شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان است. طبق اعلام بانک مرکزی، شبکه بانکی کشور در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت از ابتدای سال‌ جاری تا هشتم مهرماه به ۴۲۶ هزار و ۴۰ نفر از متقاضیان، وام ازدواج به مبلغ ۸۶.۷ همت پرداخت کرده که این میزان رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. این در حالی است که ازسوی شبکه بانکی در بازه یادشده ۳۷۳ هزار و ۵۳۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به مبلغ ۲۳.۰۱ همت به متقاضیان پرداخت شده که این میزان رشد ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.