×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مطالبات نسل جوان در آینده از رویکرد مالکانه به سمت اقتصاد اشتراکی حرکت خواهد کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر گرام کدرینگتون _ سخنران اصلی کارگاه «دنیای فردا برای صنعت بیمه» با اشاره به اقبال عمومی به مقوله اپلیکیشن ها و وب سرویس های تسهیل گر نسبت به تغییر ماموریت صنعت بیمه در آینده تاکید کرد و افزود: صنعت بیمه باید در هر لحظه خود را برای تحولات ناگهانی و وسیع آماده کرده و همگام با تغییرات احتمالی حرکت کند.
بر اساس این گزارش دکتر کدرینگتون با آسیب شناسی تغییرات مخرب و اخلال گر در اداره بنگاه های اقتصادی، اظهار داشت: اگر شرکت های بیمه گر پیش از وقوع تغییرات برای شناسایی و مقابله با تبعات منفی آن از آمادگی کافی برخوردار باشند از آسیب های احتمالی در امان خواهند بود.
این استاد دانشگاه تفکر جمعی و دوراندیشی تمامی ارکان یک سازمان را عامل اصلی بقای شرکت های بیمه در آینده، ارزیابی کرد و گفت: تکیه بر تجارب گذشته برای پیشرفت صنعت بیمه لازم است اما کافی نیست و باید خود را برای تغییرات بنیادین آماده کنیم.
وی با برشمردن مدل های نوین کسب و کار در دنیا بر ضرورت همگامی صنعت بیمه با علم روز، خاطرنشان کرد: بیمه گرانی که با قواعد آینده پژوهی آشنایی کافی نداشته باشند از بازار کسب و کار حذف خواهند شد.
گفتنی است کارگاه یادشده با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران عامل و کارشناسان شرکت ها و صنعت بیمه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.