×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس ، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران با مدیرعامل و همچنین اعضای هیأت مدیره بیمه آرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان ، در دیدار مجیدقلی پور و یحیی گل محمدی ، طرفین در مورد همکاری و تعریف رئوس بیمه ای برای بازیکنان و همچنین طرح های ویژه بیمه ای برای هواداران مذاکره کردند.

گفتنی است در این نشست که در شرکت بیمه آرمان برگزار شد ، دکتر مجید قلی پور با اعلام آمادگی در خصوص تعریف بیمه های جدید ورزشکاران و نیز هواداران باشگاه پرسپولیس به چابکی بیمه آرمان و طرح های جدید بیمه در این حوزه اشاره کرد .

همچنین در ادامه یحیی گل محمدی با اذعان به نبود بیمه حمایتی برای بازیکنان فوتبال از این موضوع به عنوان یک چالش اساسی یاد کرد و گفت : با توجه به اینکه ورزشکار حرفه ای تمام وقت و سرمایه جوانی خود را صرف ورزش می کند در صورت بروز حادثه دچار مشکلات فراوانی می شود که فقدان یک بیمه نامه برای این جامعه حرفه ای بیش از پیش حس می شود و باید هر چه زودتر برای آن چاره اندیشی کرد.

خاطر نشان می شود : در این دیدار دکتر رضا آقابابایی رئیس هیأت مدیره، دکتر حمیدرضا امیرحسنخانی نایب رئیس هیأت مدیره و معاون اجرایی و همچنین دکتر هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی بیمه آرمان حضور داشتند و در پایان قهرمانی تیم پر طرفدار پرسپولیس با هدایت این مربی برجسته را به وی و همینطور هواداران پرشور این باشگاه تبریک گفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.