×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار نماینده مینودشت و نماینده علی آباد کتول با مدیرعامل شرکت دخانیات ایران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، رضا آریان پور نماینده مردم شریف مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه و رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با وی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر محمد شیخان در این دیدار با تشریح برنامه‌های تحولی شرکت دخانیات تصریح کرد: با اجرای این برنامه‌ها و تدوین سیاست‌های اجرایی یکپارچه و با روحیه انقلابی و نگاه جهادی خواهیم توانست فضای اشتغال و تولید را تغییر دهیم.

وی گفت: استان گلستان در حوزه کشاورزی صنعت دخانیات از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و متأسفانه بدلیل سیاست‌های غلط گذشته، کشاورزان مورد حمایت و توجه واقع نشده‌اند، لذا باید در فضای جدید با برنامه‌های حمایتی خود قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره افزود: استان گلستان باید در عرصه تولید، ظرفیت‌های خود را ارتقا داده و بعنوان یکی از مجتمع‌های تولیدی اثرگذار شرکت دخانیات در کشور ظاهر شود.

دکتر محمد شیخان با بیان انتظارات از نمایندگان محترم استان‌های شمالی، گفت: انتظار می رود که نظرات و دیدگاه‌های تخصصی شرکت دخانیات ایران برای اصلاح مالیات و عوارض پیشنهاد شده در کمیسیون تلفیق مورد پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین بر تعاملات با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت یاری رساندن به برنامه‌های تحولی شرکت تاکید کرد.

نمایندگان محترم مجلس نیز در این دیدار ابراز امیدواری کردند با حمایت از برنامه‌های تیم جدید مدیریتی نسبت به پیشرفت و توسعه اهداف شرکت به ویژه برنامه‌های تحول‌‌گرا یاری رسانند.

گفتنی است پیشنهادی برای وضع عوارض نخی بر سیگار در قانون بودجه ۱۴۰۱ به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه شده و احتمالا باعث تصویب مالیات سنگین برای سیگارهای ملی شرکت دخانیات ایران و افزایش ۸۲۰ درصدی عوارض تولید سیگار با نشان تجاری ایرانی و ۵۰۰ درصدی نشان های تجاری خارجی نسبت به سال گذشته خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.