×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مشاور مدیرعامل با فرزندان شاهد بانک

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بهرامیان در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادآوری افتخار آفرینی رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی برگزار شد، گفت: اگر نبود رشادت های تمامی اقشار جامعه در طول دفاع مقدس و به خصوص روزهای ابتدای جنگ، شاید ما بار دیگر بخشی از خاک مقدس خود را از دست می دادیم.
بهرامیان تصریح کرد: ایمان ، اعتقاد و مهم بودن سرنوشت تک تک اعضای جامعه باعث شد جوانان در خط اول مبارزه قرار گرفته و با از خودگذشتگی و ایثار خود جلوی تجاوز متجاوزان را بگیرند.
مشاور مدیرعامل با اشاره به نقش شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حریم امنیت و … در حفظ و حراست از کشور و ارزش‌های اسلامی، خاطرنشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس از کشور در حدود ۲۵۰ هزار شهید به یادگار گذاشته که قطعا نامشان تا ابد در صحیفه زرین دفاع از وطن ثبت خواهد ماند.
وی گفت: قطعا پذیرفتن این مهم که یکی از اعضای خانواده را در کنار خود نداشته باشیم بسیار سخت است؛ اما نکته مهم تر این است، درک کنیم چه اعتقادی باعث می شود که انسان حیات خود را برای زنده نگهداشتن آرمان های به حق ، دفاع از جان و مال هموطن خود قربانی کند.
بهرامیان در پایان با ابلاغ پیام مدیرعامل به فرزندان شاهد بانک و خانواده های آنان تصریح کرد: بدون شک همه ما امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم؛ آنان حماسه سازانی هستند که زبان دنیوی قاصر از توصیف اهمیت رشادت ها و از خودگذشتگی شان است.
در این دیدار صمیمانه تعدادی از فرزندان شاهد بانک شهر به تشریح دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه های مختلف پرداختند.