×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیر عامل شرکت بیمه حکمت با فرمانده ناوگان شمال و ارشد نظامی آجا در استان گیلان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، نیما مومنی زاده مدیر عامل شرکت بیمه حکمت با فرمانده ناوگان شمال و ارشد نظامی آجا در استان گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

برطبق این گزارش، در این دیدار امیردریادار دوم عبدالوهاب طاهری ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل شرکت بیمه حکمت و هیئت همراه با بیان اینکه نیازهای بیمه ای در بخش درمان و اموال و همچنین شناورهای آن فرماندهی احساس می گردد، نسبت به همکاری های فی مابین ابراز خرسندی و آمادگی خود را در این راستا اعلام نمود.

در ادامه، مومنی زاده با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم نداجا دیدار کرد. در این دیدار صمیمانه، امیردریادار دوم شعبانزاده ضمن ابراز رضایت از مجموعه شرکت بابت خدمت رسانی به کارکنان نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران، از نیما مومنی زاده با اهدای لوح یادبود تقدیر و انتصاب ایشان را به سمت مدیرعاملی شرکت بیمه حکمت تبریک گفت.

برطبق این گزارش ، مدیرعامل و هیئت همراه ، دیدارهایی را نیز با ناخدایکم ایمان شعبانی ریاست کانون بازنشستگان آجا، امینی مدیریت فروشگاه های زنجیره ای اتکا استان گیلان انجام و درادامه از شعبه مرکزی رشت بیمه حکمت نیز بازدید و از نزدیک با کارکنان و نمایندگان شبکه فروش دیدار و گفت و گو کردند.

گفتنی است ، حسام معتضدیان معاون توسعه مدیریت و منابع و امیرمحمد پورمند معاون برنامه ریزی و توسعه در این سفر یکروزه مدیرعامل را همراهی نمودند.