×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با نماینده محلات و دلیجان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی با حضور در فرمانداری محلات با ناظری سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان دیدار کرد.

در ادامه با حضور در شهرستان دلیجان با حجت الاسلام و المسلمین سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف محلات و دلیجان، براتی زاده سرپرست جدید فرمانداری دلیجان و مجیدی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد درمانگاه تامین اجتماعی گفت: درمانگاه دلیجان در کرونا جان پناه و کمک بزرگی به شهر بوده و هست و خدمات درمانگاه شایسته تقدیر است.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمی افزود: بایستی از ظرفیت و پتانسیل های درمانگاه تامین اجتماعی استفاده شود و با توجه به وضعیت بحرانی دلیجان در صورت نیاز بیماران کرونایی در بیمارستان امام صادق (ع) بستری شوند و  مردم برای اخذ خدمات درمانی سرپایی به درمانگاه تامین اجتماعی مراجعه نمایند و شیفت عصر درمانگاه با کمک دانشگاه علوم پزشکی فعالتر شود.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمی تصریح کرد: تجهیز و ارتقاء مرکز درمانی شهرستان محلات و دلیجان، استقرار پزشکان متخصص در این درمانگاه ها، ایجاد ظرفیت های جدید و خرید برخی تجهیزات پزشکی از جمله دیالیز از خواسته های مردم منطقه است.

وی تصریح کرد: جمعیت کشور حدود یک درصد از جمعیت جهان است ولی آمار مرگ و میر در حال حاضر نسبت به آمار جهانی بسیار بالاست پس هر فردی و دستگاهی باید در حد توان کمک کند تا از این بحران عبور کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در این دیدارها گفت: هر چه تعامل و ارتباط بین مسئولین و دستگاه های اجرایی بیشتر شود، خدمات رسانی به مردم ارتقاء می یابد و آسیبها به شهروندان کمتر می شود.

دکتر روح اله سهرابی افزود: هدف ما استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل مراکز درمانی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان است، تمامی مراکز درمانی متعلق به تامین اجتماعی از بهترین فضا، امکانات، تجهیزات پزشکی و هتلینگ برخودار هستند باید تمامی مسئولین کمک کنند تا با تامین نیروی انسانی متخصص از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی بهتر و رضایتمندی مردم استفاده بهینه شود.

دکتر سهرابی افزود: بیش از ۳۳۰ تخت از تخت های بیمارستانی استان مرکزی متعلق به تامین اجتماعی است و تاکنون بیش از ۲۰۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی بستری شده اند و کارنامه عملکرد مراکز درمانی تامین اجتماعی در بحران کرونا درخشان بوده است، این در حالی است که در استان مرکزی به بیمارستان های تامین اجتماعی سهمی از بودجه مقابله با بیماری کووید ‏-۱۹ تعلق نگرفته است.
وی تاکید کرد: بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی از آغاز شیوع کرونا همگام و هماهنگ با قرارگاه پدافند زیستی و دانشگاه های علوم پزشکی بدون وقفه و با تمام توان خدمات لازم را به بیماران کرونایی و غیر کرونایی ارائه می دهند و اکنون نیز به مانند گذشته تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی آمادگی لازم را دارند تا در هر زمانی خدمات درمانی مورد نیاز را به هموطنان ارائه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.