×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در دیدار با سفیر مکزیک از تولید سیگار برگ در شرکت دخانیات ایران خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در دیدار سفیر مکزیک گفت: آمادگی داریم تا با کشورهای آمریکای لاتین بخصوص کشور بزرگ مکزیک همکاری دو جانبه داشته باشیم.

وی افزود: شرکت دخانیات ایران از همکاری با کمپانی‌های مکزیکی در حوزه‌های تولید و تأمین مواد اولیه توتونی، صادرات و کشت فراسرزمینی محصولات دخانی استقبال می‌کند.
شیخان با بیان اینکه شرکت دخانیات ایران طی چند ماه اخیر در نمایشگاه‌های بین المللی مرتبط با دخانیات حضور داشته و ضمن تعامل و تبادل تجربه و دانش فنی، از ارتباطات کشورهای دارای توان در تولید سیگار استفاده می‌کند، گفت: این آمادگی وجود دارد که از تجربیات کشورهای کوبا و مکزیک، که در زمینه سیگار برگ پیشرو هستند نیز استفاده شود.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به اینکه صنایع دخانی جزء صنایع پر سود دنیاست، گفت: همکاری ایران و مکزیک در این صنعت، منافع اقتصادی زیادی برای دو کشور در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های اقلیمی کشور مکزیک، خاطرنشان کرد:شرکت دخانیات ایران به منظور حضور در بازارهای جهانی، برنامه سه ساله افزایش تولید و تنوع بخشی محصولات دخانی را دنبال می‌کند و علاقمند است در زمینه تولید سیگار برگ که به تازگی در دستورکار این شرکت قرارگرفته، همکاری نماید.

«گییرمو پوئنته اوردوریکا» سفیر مکزیک در ایران نیز در این دیدار ضمن تشکر از استقبال مسولان شرکت دخانیات ایران، گفت: قدمت صد ساله، تجربیات و پیشرفت‌های بزرگ شرکت دخانیات ایران در زمینه تولید محصولات دخانی می‌تواند عاملی برای ارتقاء روابط دو کشور بزرگ ایران و مکزیک باشد.

وی افزود:کمپانی‌های تولید سیگار برگ و محصولات دخانی در منطقه کارائیب پیشرو هستند و من علاقمند هستم تا شرکت‌های فعال مکزیکی را برای تبادل علم و دانش به شما معرفی کنم.

در ابتدای این دیدار سفیر مکزیک از موزه شرکت دخانیات ایران و خطوط تولید سیگارت مجتمع دخانیات تهران بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.