×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه دانا و هیئت‌ همراه‌شان در نشستی مشترک با مدیران ارشد آموزش و پرورش استان مازندران، راه‌های توسعه مناسبات دوجانبه با یکدیگر را بررسی کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، روز دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه سال‌جاری دکتر رضا جعفری و اعضای هیئت همراه در سفر به استان مازندران و شهر ساری در جلسه‌ای که با حضور حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان رفاه این اداره برگزار شد، راه‌های گسترش روابط و توسعه مناسبات دوجانبه را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار دادند.
در این نشست، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن قدردانی از عملکرد بیمه‌ دانا در این استان، بالاخص رئیس و کارکنان شعبه ساری و ارتباط بسیار نزدیک بین طرفین، خواهان استمرار این همکاری و همچنین ادامه قرارداد فعلی و تداوم خدمت‌رسانی مطلوب این شرکت بیمه‌ای به فرهنگیان این استان شد.
دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا نیز طی سخنانی با برشمردن نقش بی‌بدیل معلمان و فرهنگیان در مهندسی سرمایه انسانی و تعلیم و تربیت نسل آینده کشور، ارائه خدمات مطلوب به معلمان را وظیفه اجتماعی بیمه دانا دانست و خواستار همکاری بیشتر و تجمیع امور بیمه‌ای این بیمه‌گذار نزد بیمه دانا شد.
گفتنی است مدیرعامل بیمه دانا در سفر به استان مازندران، همچنین از درمانگاه فرهنگیان و بیمارستان نیمه‌شعبان ساری نیز بازدید و با اهدای شاخه گل از بیماران و فرهنگیان بستری‌شده در این مراکز درمانی عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.