×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با عبدالصالح جوهریان آزاده سرافراز جنگ تحمیلی و از کارکنان واحد امور مالی و مهدی الهائیان عطیه مدافع حرم حضرت زینب (س) و از کارکنان یگان حفاظت ذوالفقار دیدار نمودند.

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: اگر امنیتی در کشور حاکم است، مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و آزادگان و ایثارگران می‌باشد. ما وظیفه خود می‌دانیم که خادم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم.

وی افزود: در سالیان گذشته، سعی شده که نگاه ویژه‌ای به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شود. وجود یادمان شهدا در ورودی شماره یک شرکت، نشان دهنده دِینی است که شهدا بر گردن همه‌ی ما دارند.

حجت الاسلام موسی بهاالدینی سرپرست امور ایثارگران گفت: این جلسه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی انجام شد. علما در مقام شهدا حیرانند، زیرا که شهدا مقام “عند ربّهم یرزقون” هستند.

در این دیدار عبدالصالح جوهریان از آزادگان سرافزار فولاد خوزستان از چگونگی خدمت در دوران جنگ تحمیلی و نحوه اسارت خود سخن گفت.

مهدی الهائیان عطیه از مدافعان حرم حضرت زینب (س) فولاد خوزستان گفت: توجه مدیرعامل شرکت نسبت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران برای ما بسیار با اهمیت می‌باشد.

وی با تشکر از همسر خود بابت مراقبت از مادر شهید و رسیدگی به فرزندان شهید افزود: با وجود تاهل خود، سرپرستی فرزندان برادر شهید خود را بر عهده گرفته‌ام.

گفتنی است، در این دیدارها که روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ انجام شد، یک جلد کلام الله مجید و زیارت مشهد مقدس به همراه خانواده به ایثارگران یادشده هدیه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.