×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با بانوان همکار ،هم زمان با سالگردتأسیس بانک

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این نشست که با حضور نمایندگان بانوان شاغل دراستان ها و ادارات مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد، خدارحمی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ، اظهار امیدواری کرد همگی با تمسک به سیره گرانسنگ آن حضرت در عرصه های مختلف به ویژه در دفاع از اقامه حق و عدل، گام بر داریم و در هر جایگاهی که قرار داریم با جدیت و تعهد در راه بهبود شرایط کشور تلاش کنیم.

وی ضمن تاکید بر شایستگی و توانمندی های بانوان همکار ، ضرورت توجه به کرامت ، ،شأن ،منزلت ، جایگاه سازمانی زنان ، اهمیت ورزش بانوان، موضوع تصدی مشاغل مدیریتی، وضعیت همکاران سرپرست خانوار و … سخن گفت و برای ارتقای جایگاه بانوان و توجه به موضوعات آنهامطالبی را ایراد کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه ،ضمن دعوت از بانوان شاغل در بانک کشاورزی برای مشارکت در فراخوان های تصدی مشاغل مدیریتی، اظهار داشت: امیدوارم روز به روز شاهد حضور شمار بیشتری از بانوان کوشا در رده های مدیریتی بانک باشیم.

این گزارش می افزاید: هم زمان با این نشست بانوان شاغل در استان ها نیز از طریق ارتباط تصویری ، موضوعات و مطالبات خود را با مدیرعامل بانک درمیان گذاشتند.