×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جمع مدیران و کارکنان اداره کل و مدیریت تامین اجتماعی استان کرمانشاه بر افزایش میزان بهره‌وری در این سازمان تاکید کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه ما در سازمان تامین اجتماعی موظف به افزایش سطح رضایتمندی از خدمات ارائه شده هستیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان کرمانشاه از مراکز درمانی تأمین اجتماعی اسلام‌آبادغرب و کرمانشاه بازدید کرد و به ارزیابی روند خدمت‌رسانی این مراکز به مردم پرداخت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در بازدید از درمانگاه تأمین‌اجتماعی اسلام‌آبادغرب که در یکی از مسیرهای اصلی تردد زائرین اربعین قرار دارد از تلاش‌های کارکنان این مرکز و آمادگی آنان برای خدمت‌رسانی به زائرین قدردانی کرد. دکتر موسوی همچنین بر تأمین امکانات بیشتر جهت ارتقاء خدمات درمانی وسیع‌تر برای رفاه بیمه‌شدگان و اختصاص بودجه جهت جبران و ترمیم خسارات فیزیکی زلزله به ساختمان درمانگاه اسلام آباد غرب تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین در شهر کرمانشاه نیز از مراکز درمانی تأمین اجتماعی بازدید کرد و در جلسه‌ای با مدیران واحدهای بیمه‌ای و درمانی استان حضور یافت. دکتر موسوی با قدردانی از زحمات کارکنان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از تلاش برای کاهش مشکلات و رفع دغدغه‌های آنان خبر داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جمع مدیران و کارکنان اداره کل و مدیریت تامین اجتماعی استان کرمانشاه بر افزایش میزان بهره‌وری در این سازمان تاکید کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه ما در سازمان تامین اجتماعی موظف به افزایش سطح رضایتمندی از خدمات ارائه شده هستیم. در حدود یکسال اخیر اقدام های مناسبی مانند احیای قانون ایثارگری، اجرای طرح مناطق جنگی، بیمه خانوار و بیمه دانشجویی انجام شده است و در این مدت بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر به تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی اضافه شده‌اند.

دکتر موسوی افزود: البته ما به این خدمات و شرایط فعلی راضی نیستیم و معتقدم مردم ما شایسته خدمات بهتر و بیشترند. هشت راهبرد از پیش تعیین شده مانند توسعه پوشش بیمه ای برای همه قشرهای جامعه، هوشمندسازی، توسعه کمی و کیفی خدمات، کنترل مصارف و صیانت مالی از بیمه شدگان همچنان و همیشه اولویت کاری ماست.

دکتر موسوی استان کرمانشاه را نماد ایثار و شهادت دانست و گفت: ایثار و مجاهدت ارزشمند و تاریخ ساز مردم شریف استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و همچنین آسیب فراوانی که به زیرساخت‌های این استان وارد شده است، بار مسئولیت ما در مقابل مردم این استان سنگین تر کرده است.

در این جلسه مدیرکل و مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمانشاه به بیان گزارشی از وضعیت این مراکز سازمان در استان و خدمات ارائه شده به مردم پرداختند.

افتتاح طرح ال،دی‌،آر بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه

با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، طرح ال، دی، آر (زایشگاه مدرن) بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه به بهره‌برداری رسید. دکتر موسوی در حاشیه بهره‌برداری از این طرح گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی یکی از مهم‌ترین ‌اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است.

وی با اشاره به سفر قبلی خود به کرمانشاه در مهر ماه سال گذشته خاطرنشان کرد: در آن سفر طرح‌های متعددی در بخش درمان استان از جمله توسعه اورژانس بیمارستان شهدا و طرح ال،‌دی،آر بیمارستان حضرت معصومه(س) به تصویب رسید.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: طرح ال، دی، آر بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین زایشگاه‌ها در کشور، در فضایی به مساحت ۷۲۰ متر مربع در قالب هشت اتاق و با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان ساخته شده است.

دکتر موسوی تصریح کرد: یک سوم موالید استان کرمانشاه در این بیمارستان انجام می‌شود و بهره‌برداری از این طرح در راستای کمک به سیاست افزایش جمعیت جامعه است. کار ساخت درمانگاه جدید بیمارستان حضرت معصومه (س) نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از تصویب ساخت درمانگاه‌های تأمین‌اجتماعی در شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور خبر داد و گفت: تا زمان ساخت و بهره‌برداری از این طرحها، خدمات درمانی مورد نیاز بیمه‌شدگان این شهرستان‌ها در درمانگاه‌های استیجاری ارائه می‌شود.

همچنین قبل از افتتاح طرح ال،دی،آر بیمارستان حضرت معصومه (س) دکتر موسوی با اهدای لوحی از همسر شهید مدافع سلامت، مرحوم دکتر پیام نیک‌رهی رئیس سابق بیمارستان شهدای کرمانشاه (که بر اثر عوارض بیماری کرونا به دیدار حق شتافت) تجلیل کرد و یاد همه شهدا، به‌ویژه شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت.

در آخرین برنامه سفر یک روزه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به استان کرمانشاه، وی به همراه معاونان سازمان و مدیران اداره‌کل و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمانشاه با حضور در مسجد حاج شهباز خان، علاوه بر اقامه نماز به امامت آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با ایشان دیدار و گزارشی از مصوبات سفر خود به کرمانشاه ارائه کرد.

آیت‌الله علما هم در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از خدمات و اقدامات این سازمان در زمینه ارائه انواع خدمات به مردم قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.