×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دکتر شیخان: شرکت دخانیات باید در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره با بیان اینکه باید در موفقیت شرکت دخانیات نقش خود را به درستی اجرا کنیم، افزود: شرکت دخانیات باید درعرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر محمد شیخان، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در نشست شورای اداری که در سالن امام علی (ع) این شرکت برگزار گردید، گفت: همه عضو یک خانواده هستیم و همه برای یک هدف کار می کنیم که آن هم رضای خداست.

وی با بیان اینکه هر کاری که در مسیر خدا و منافع مردم نباشد باطل است، گفت: مجموعه دخانیات مانند یک خانواده هستند که در سختی ها کنار هم خواهند بود.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه شرکت دخانیات با این عظمت باید در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد، خاطر نشان کرد: اگر مرد میدان هستیم باید پای کار باشیم و در موفقیت شرکت دخانیات نقش خود را به درستی اجرا کنیم.

شیخان با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم که کار کردن در دخانیات افتخار پرسنل شود، گفت: تمام تلاش ما این است که شرکت دخانیات با پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات موجود، بتواند به روزهای خوب خود نزدیک شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.