×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با نظر سهامداران «دکتر بهروز خدا رحمی» به عنوان سرپرست جدید شرکت تامین سرمایه تمدن معرفی شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ،مراسم تودیع دکتر علی بیگ زاده و معارفه دکتر بهروز خدارحمی سرپرست جدید شرکت تامین سرمایه تمدن دیروز یکشنبه دوازدهم آذرماه ۱۴۰۲با حضوردکترعلی قاسمی عضو هیات مدیره، دکترحسن بختیاری عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ، دکتریزدان سیف، عضو هیات عامل بانک شهر معاونین و مدیران شرکت تامین سرمایه تمدن برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت سرمایه تمدن ،دکترعلی قاسمی، عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران ضمن تبریک پیوستن دکتر بهروزخدارحمی به ساختار مدیریتی شرکت تامین سرمایه تمدن، گفت: حضور دکتر خدارحمی به عنوان یکی از مدیران با سابقه در عرصه بازار سرمایه، زمینه افزایش تعامل بین دو بانک توسعه صادرات ایران و بانک شهر رابیش از پیش فراهم خواهد کرد.

دکنر علی قاسمی با اشاره به برنامه های بانک مرکزی در حوزه انتشار و ضمانت انواع اوراق افزود: شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان یکی از شرکت های شاخص کشور در عرصه تامین مالی، می تواند در راستای دستیابی به اهداف کلان اقتصادی، به ویژه کنترل تورم نقش بسزایی داشته باشد .

عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران گفت : شرکت تامین سرمایه تمدن اولین و تنها شرکت تامین سرمایه تمدن دانش بنیان در کشور است که تعامل خوبی با حوزه های دانش بنیان، معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی دارد که پیوستن دکتر خدارحمی به گروه مدیریتی شرکت تامین سرمایه تمدن می تواند به تداوم نقش موثر این شرکت در حوزه تامین مالی شرکت های دانش بنیان کمک کند.

دکتر علی قاسمی از خدمات و دستاوردهای ارزنده آقای دکتر علی بیگ زاده نیز قدردانی ودر ادامه تصریح کرد: غنای بازار سرمایه مرهون عمق و تخصص مدیران فعال در این عرصه است و بی تردید جایگاه فعلی شرکت تامین سرمایه تمدن مدیون حضور مدیران خبره و کارآمد و متواضعی چون دکتر بیگ زاده است.

همچنین در این مراسم ، دکترحسن بختیاری عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران، بر حمایت همه جانبه بانک توسعه صادرات ایران از همه مدیران عامل شرکت تامین سرمایه تمدن از آغاز تا امروزتاکید کرد ودر ادامه گفت: دکتر خدارحمی، نامی شناخته شده و معتبر در عرصه بازارهای مالی کشور است که با توجه به سابقه همکاری ایشان با بانک توسعه صادرات ، هم آفزایی شایسته بین تامین سرمایه تمدن ، بانک توسعه صادرات ایران و بانک شهر شکل خواهد گرفت .

دکتر حسن بختیاری در پایان افزود: تعامل یک بانک تجاری، یک بانک توسعه ای و یک نهاد سرمایه گذاری، ترکیب قوی و تاثیرگذاری را در عرصه اقتصادی کشور خواهد گذاشت.

در این مراسم دکتریزدان سیف، عضو هیات عامل و معاون امور شرکت های بانک شهر از حضور دکتر بهروز خدارحمی در کرسی مدیریت عامل شرکت تامین سرمایه تمدن ابزار خشنودی کرد و در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت های بزرگ در حوزه مدیریت بازار سرمایه می تواند در ایجاد یک زنجیره قوی تامین مالی کمک کننده باشد.

دکتر خدارحمی نیز ضمن تشکر از مدیران حاضر در جلسه گفت: بازار سرمایه همواره از فراز و نشیب های برخوردار بوده و رشد و ارتقای این بازار نیز در چنین بزنگاه هایی صورت می گیرد؛ امروز نیز شاهد چنین وضعیتی در بازار هستیم و می توانیم با استفاده از فرصت های پیش رو سهم تامین مالی تمدن از بازار سرمایه را افزایش دهیم .

وی به موفقیت های ارزشمند دکتر بیگ زاده در تامین سرمایه تمدن اشاره ودر ادامه عنوان کرد: ظرفیت شرکت تامین سرمایه تمدن نشان می دهد که نه تنها عملکرد قبلی قابل دفاع است بلکه رشد چند برابری نیز دراین نهاد را خواهیم دید.

دکتر بهروز خدارحمی از مدیران نام آشنای بازار سرمایه کشور، دانش آموخته حسابداری دانشگاه علامه و استادیار دانشگاه تربیت مدرس تهران از سال ۱۳۹۲ تا کنون می باشد . همچنین نگارش دهها مقاله علمی در حوزه بازار پول و سرمایه بخش دیگری از سوابق علمی ایشان به شمار می آید .

از سوابق اجرایی ایشان قبل از پذیرش سکانداری تمدن می توان به دبیرکلی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران ، مدیرعاملی گروه مالی سپهرصادرات ، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و مشاور مالی در ده ها شرکت و نهاد پولی بانکی دیگر اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.