×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دو معاون جدید مدیرعامل بانک ملی ایران معرفی شدند

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل بانک ملی ایران، دو معاون جدید مدیرعامل بانک ملی ایران معرفی شدند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین طی مراسمی محمد نجف زاده را به عنوان سرپرست معاونت شعب منطقه دو و محمدنور آزادی را به عنوان سرپرست معاونت شعب منطقه یک کشور منصوب کرد و اظهارداشت: دستورالعمل های جدید و تغییرات اساسی در ساختار مدیریتی بانک در حال پیاده سازی است، که یکی از الزامات این دستورالعمل ها ساختار جدید در حوزه معاونان مدیرعامل است.
وی با اشاره به این که تفکیک و تغییرات در ساختار مدیریتی بانک در راستای نظارت دقیق تر به منظور دستیابی آسانتر و سریعتر به اهداف بانک است، اظهار کرد: با اجرای درست دستورالعمل های جدید، منافع بانک و ذینفعان به شکل بهتری حفظ شده و از خدمات بخش های گوناگون بهتر استفاده خواهد شد.
وی با تاکید بر این که انتصاب ها در بانک ملی ایران بر اساس شایسته سالاری و رعایت دستورالعمل هاست و معاونان جدید مدیرعامل با توجه به سوابق مدیریتی و تخصصی انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: می توان با پایبندی به ظرفیت های بانک، محصولات و خدمات مناسب تری را برای پاسخگویی به نیاز مشتریان تعریف کرد.
دکتر فرزین در مراسم معارفه معاونان جدید شعب بانک با اشاره به اینکه ضروری است رویکردهای بانک ملی ایران در عرصه بانکداری تقویت شود، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال جاری با برنامه های مدون و دقیق همکاران حرکت خود را شروع کرده و تحولاتی که رخ خواهد داد، بدون شک حاصل برنامه ریزی های مبتنی بر دانش و تخصص همکاران است.
وی با اشاره به این که تعدد شعب و تنوع کار در شعب بانک زیاد است، ادامه داد: از اهداف اصلی تاسیس بانک ملی ایران رضایت عموم مردم و برطرف کردن نیاز مشتریان بوده است و بانک ملی ایران امسال با منطق مالی و مهندسی مالی درست و دقیق در جهت سوددهی و کمک به مردم و محرومیت زدایی در کشور تمام سعی خود را خواهد کرد.
دکتر فرزین با بیان این که تغییرات ایجاد شده در ساختار سازمانی جدید به منظور شتاب گیری اهداف بانک است، گفت: سیاست های کلان بانک ملی ایران در سال جاری با وجود نیروهای متخصص و کارکنان دلسوز با قوت اجرا خواهد شد.
وی با تاکید بر این که باید با اصلاح ساختار و رویه های بانک در اداره امور شعب استان ها، چابکی لازم برای توسعه بانکداری جامع را ایجاد کنیم، گفت: امیدواریم با ساختار جدید و همچنین با هم افزایی نیروها و استفاده بهینه از منابع، سهم بازار بانک در شبکه بانکی در تمامی امور بیش از پیش افزایش یابد .
در این مراسم همچنین معاونان جدید شعب بانک نیز دیدگاه های خود را به منظور پیشبرد اهداف بانک مطرح کردند.
محمد نجف زاده سرپرست معاونت جدید شعب منطقه دو بانک ملی ایران نیز در این مراسم پس از دریافت حکم انتصاب خود با بیان این که برنامه مدونی برای فعالیت در مسئولیت جدید به هیات مدیره ارائه کرده است، گفت: سود حاصل از فعالیت بخش بانکداری الکترونیک بانک طی سال های گذشته رشد مطلوبی داشته و امیدواریم با پیاده سازی طرح و برنامه های جدید و با وجود نقشه راه مدون و منظم، این روند با قدرت بیشتری ادامه یابد.
محمدنور آزادی سرپرست معاونت شعب منطقه یک بانک نیز پس از دریافت حکم با تاکید بر این که اهمیت طرح و برنامه بر کسی پوشیده نیست، گفت: اگر منابع، مصارف و وصول معوقات به خوبی نظارت و مدیریت شوند، همه برنامه ها با راهبردی اساسی و نقشه راهی مطمئن به طور حتم تحولاتی بنیادین در سازمان به جا خواهند گذاشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.