×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دومین کنفرانس بیم سنجی ایران با حمایت پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد

انجمن محاسبات بیمه و مالی ایران با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و حمایت پژوهشکده بیمه دومین کنفرانس بیم سنجی ایران را در روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.
به گزارش کیوسک خبر روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، «دومین کنفرانس بیم سنجی ایران» با همکاری انجمن محاسبات بیمه و مالی ایران و دانشگاه شهید بهشتی و حمایت مادی و معنوی پژوهشکده بیمه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ تیرماه سال جاری در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌گردد.
از محورهای کنفرانس می‌توان به قیمت‌گذاری محصولات بیمه‌ای، بیمه‌های اتکایی، مدل‌بندی ریسک‌های فاجعه‌آمیز، بیمه‌های درمان، توانگری مالی ز تئوری تا عمل، چگونگی خودکار کردن فرایندهای بیمه‌گری، محصولات مدرن بیمه‌ای و ارزیابی ریسک اشاره کرد.
در دومین کنفرانس بیم سنجی ایران، ۵ نشست‌ تخصصی با موضوعات «مدل‌های داخلی راهکاری برای سنجش دقیق‌تر سطح توانگری مالی شرکت‌ها»، «بیمه‌های درمان بلندمدت پاسخی مناسب به سالمندی جامعه»، «نقش اکچوئرهای داخلی و رسمی در شرکت‌های بیمه: چگونگی تعامل و هم‌افزایی»، «اکچوئری بیمه‌های زندگی از تئوری تا عمل» و «مدیریت ریسک از تئوری تا عمل» برگزار می‌گردد.
در پنل‌های تخصصی این کنفرانس، مقالات علمی با موضوعات «بررسی محصولات بیمه‌ای در زمینه مواجهه صنعت بیمه با پدیده تغییر اقلیم در کشورهای منتخب»، «سیسات‌های تنظیمی برای جلوگیری از انحصار و تقویت رقابت در صنعت بیمه»، «تحلیل بازار بیمه اتکایی ایران بر اساس نسبت‌های مالی کلیدی و بررسی ساختر آن از بعد رقابت و انحصار»، «بیمه‌های زندگی مشترک؛ محاسبه حق بیمه و احتمالات فوت مشترک در صنعت بیمه کشور» و «قیمت‌گذاری محصولات بیمه زندگی با استفاده از نرخ بهره فازی و مقایسه نتایج حاصل از جدول زندگی ایران و فرانسه» توسط اعضای هیات علمی و پژوهشگران پژوهشکده بیمه ارائه خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت حضور مجازی در این رویداد می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی http://194.225.24.96/marasem-riazi  اقدام نمایند.

برای دریافت برنامه زمان‌بندی کنفرانس اینجا کلیک کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.