×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها برنامه دارد

سید محمد حسینی در همایش روز شهرداری ها و دهیاری ها که در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه دولت تلاش می کند تا شرایط زندگی مردم راحت تر شود، گفت: روحیه جهادی باید در تمام مدیران کشور ایجاد شود تا سرمایه اجتماعی نظام افزون و نارضایتی های ایجاد شده جبران شود.

وی با اشاره به اینکه شهیدان انصاری و نورانی و باکری در زمان مسئولیت جان خود را کف دست گرفتند و با خلوص کامل به مردم خدمت کردند، افزود: نمونه دیگر این حرکت جهادی سردار سلیمانی است که در بحران هایی مانند زلزله و سیل در کنار مردم بود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه رسانه ها و فضای مجازی به گونه ای فضا سازی می کنند که کسی از خدمات دولت با خبر نشود، گفت: باید ضمن هم افزایی و همکاری یکدیگر با رفع مشکلات و بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم خدمت کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها برنامه دارد، تصریح کرد: باید جاذبه ای در روستاها ایجاد شود تا مبدا تولید شوند و روستاییان در آن بمانند.

وی با بیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی و ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به روستاها امری ضروری است، ادامه داد: اجرای پروژه مسکن پس از مدتی رکود و عدم ساخت و ساز، موجب رونق در کشور می شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به توصیه رهبری مبنی بر اینکه باید همه برنامه ها پیوست عدالت داشته باشد و فاصله طبقاتی کاهش یابد، عنوان کرد: برنامه ها نباید موجب رانت و فساد شود و در این راستا باید قدر ولی نعمتان خود را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید به وضعیت فعلی بسنده کنیم، افزود: از ویژگی های پارسایان این است که به تلاش خود قانع نیستند لذا از تمام ظرفیت ها با ایجاد امید و شادابی در دیگران استفاده کنید.

حسینی با بیان اینکه دولت هر جایی که بتواند به کمک شهرداری ها می آید، بیان کرد: اگر چه شهرداری ها باید برای خود درآمد ایجاد کنند اما دولت در صورت فراهم بودن شرایط بیش از این به شهرداری ها کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه عده ای درصدد ناامید کردن مردم هستند ادامه داد: ریل گذاری جدید در کشور انجام شده و نیازمند مردان و زنانی هستیم که شروع به کار کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.