×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دوره آموزشی دو روزه کارشناسان و مشاورین حقوقی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مجتمع دشت بهشت محمدشهر واقع در استان البرز با حضور شاغلان این حوزه از ادارات کل سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در این دوره سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، علیرضا نورنژاد عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول و سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان به تشریح دیدگاه ها و تدریس مباحث مورد نظر پرداختند.

اسکندر یارنسب مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان، مبحث گذر و نظری بر جایگاه امور حقوقی سازمان، آسیب شناسی در سیاستگذاری و اجرا، راهکارها و ساز و کارها از منظر پایش و نظارت را ارائه کرد.

احسان مظفری قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور، محمد امامی پور مشاور حقوقی سازمان و رضا گلی رئیس کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی با برگزاری کارگاه های تخصصی به تبیین قوانین مورد نیاز شرکت کنندگان در این دوره دوروزه پرداختند.

برگزاری پنل تخصصی بررسی چالش ها و مشکلات حقوقی سازمان با حضور علیرضا نورنژاد عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول، رضا بهرامی مدیرکل امور حقوقی و قراردادها، محمد فرخی مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول و اسماعیل رضازاده معاون اداره کل شناسایی و تملیک سازمان، بخش پایانی این دوره آموزشی بود که واحد آموزش اداره کل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی اموال تملیکی آن را برگزار کرد.

گفتنی است؛ در خاتمه این دوره به پاس تلاش های مستمر، پنج تن از کارشناسان حقوقی استان ها و دو تن از کارشناسان ستاد مرکزی با اهدای لوح تقدیر، مورد قدردانی و تمجید قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.