×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در هفته گذشته متاسفانه شاهد وقایع تلخی در استان خوزستان بودیم که کم آبی در آنجا موجب خشکسالی شده است.

وی ادامه داد: توسعه متعادل و عادلانه باعث پیشرفت در تمام جامعه می‌شود و به بعد خاصی مربوط نیست باید شاخص‌های اجتماعی و انسانی هم رشد کند، وضعیت امروز خوزستان نشانه‌های فراوانی از آسیب‌های زیست محیطی دارد.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: البته مشکلات، محدودیت و نارضایتی‌ها تنها منحصر به خوزستان نیست و تعداد دیگری از استان‌ها از این محرومیت‌ها رنج می‌برند و شاید مشکلات بیشتری هم داشته باشند.

هاشمی گفت: متاسفانه امروز وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که دلیل این مشکلات کندشدن یا متوقف شدن رشد و توسعه کشور است، زیرا طی ۱۶ سال گذشته، ما رشد محقق شده‌مان بسیار کم‌تر بوده است و پاسخگوی نیاز‌های جامعه نیست همچنین موجب کوچکترشدن سفره مردم، بیکاری و فقر می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی تاکید کرد: زمان فرافکنی و متهم کردن یکدیگر گذشته و پاسخ نمی‌دهد، اگر روند بهبود سرعت نداشته باشد، شاهد افزایش مشکلات خواهیم بود که امیدواریم دولت جدید با قول‌های خود، توسعه کشور را به مرحله خاصی برساند.