×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت فولاد هرمزگان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که به همت انجمن تولیدکنندگان ایران برگزار می‌شود، با دست پر و امضای چند تفاهم‌نامه به ویژه در زمینه تولید فولاد سبز حضور خواهد یافت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، انجمن تولیدکنندگان فولاد اعلام کرد «پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» طی سه روز از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری با حضور تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد در برج میلاد برگزار می‌شود. در این رویداد ملی، صنعتگران علاوه بر ارائه فرصت‌های ساخت داخل برای شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی، از دستاوردهای خود در حوزه بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی و ساخت داخل رونمایی می‌کنند.

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد کشور، در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی در زمینه بومی‌سازی تجهیزات، قطعات، مواد اولیه و نسوز کسب کرده و یکی از پیشگامان بومی‌سازی در زنجیره صنعت فولاد کشور به شمار می‌رود. این شرکت در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از قطعات استراتژیک خود را از داخل تامین می‌کند و توانسته است در سال قبل موفق به صرفه‌جویی بیش از ۴۵ میلیون دلاری ناشی از داخلی‌سازی تجهیزات، قطعات، مواد اولیه و نسوز شد. این میزان در ۶ ماه نخست امسال به حدود ۲۸ میلیون دلار رسید.

ازجمله تجهیزات بومی‌سازی شده فولاد هرمزگان عبارتند از دستگاه طیف‌سنج فلورسانس آزمایشگاه، الکتروموتور مین فن و بوستر فن، پمپ عمودی اسکیل پیت، پمپ عمودی واحد آب‌شیرین‌کن، کابل آبگرد کوره ذوب و…. .
در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، شرکت فولاد هرمزگان قصد دارد چهار تفاهم‌نامه را در خصوص بومی‌سازی تجهیزات و قطعات و نیز حرکت به سمت فولاد سبز با شرکت‌ها و مراکز دانش‌بنیان به ارزش تقریبی دو میلیون و ۱۰۰ هزار یورو به امضا برساند.

فولاد هرمزگان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» طی سه روز از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری با حضور تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان زنجیره آهن و فولاد در برج میلاد برگزار می‌شود، در سالن B به همراه دیگر شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه حضور دارد و آماده پذیرایی از صنعتگران، تامین‌کنندگان، مراکز دانش‌بنیان و علاقه‌مندان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.