×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دستور دادستان اراک مبنی بر تسریع در صدور احکام و تعیین تکلیف پرونده‌های سریع الفساد اموال تملیکی استان مرکزی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه فوق العاده رسیدگی به مشکلات اموال تملیکی استان در دفتر ربیع اله قربانی دادستان اراک و با حضور یداله حاج جعفری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل صمت، مدیرکل اداره استاندارد، معاون غذا و دارو و رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تشکیل شد.

در این جلسه حاج جعفری ضمن ارائه گزارش مربوط به پرونده های فاقد حکم در مراجع قضایی، و پرونده های فاقد جوابیه بهداشت و استاندارد خواستار کمک دادستان استان جهت صدور دستور تسهیل در ارائه هرچه سریعتر آرای مربوطه و همکاری بیش از پیش معاونت غذا و دارو و اداره کل استاندارد جهت ارائه جوابیه های لازم برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای مدیریت استان شد.

پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه، دادستان اراک جهت مرتفع‌سازی موانع موجود و دستورات مقتضی جهت تسریع در صدور احکام پرونده‌های موجود در تعزیرات و دادسرا را صادر نمود و از علیمرادیان معاونت غذا و دارو و میرنظامی مدیرکل استاندارد درخواست کرد جوابیه های مربوطه را با قید فوریت به اموال تملیکی ارسال نمایند.

در پایان قربانی از ساماندهی انبارهای اموال تملیکی این استان و همچنین تعیین تکلیف کالا ها در سالجاری ابراز رضایت نمود و نحوه نگهداری کالاها در انبار را مناسب ارزیابی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.