×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه معلم گفت: این شرکت موفق شده است در چهارماهه نخست امسال به رشد ۸۸ درصدی در فروش بیمه های خرد نسبت به مدت مشابه سال قبل دست یابد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی در بیست و پنجمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه معلم در مشهد مقدس، با قدردانی از تلاش های کارکنان و نمایندگان این شرکت برای دستیابی به رشد قابل توجه در فروش بیمه نامه های خرد، افزود: دستیابی به این رشد ناشی از افزایش حدود اختیارات شعب و نمایندگان شرکت و تعدیل نرخ پایه بوده است.

وی افزود: برای ایجاد حس وفاداری در مشتریان لازم است که یک مزیت رقابتی بین بیمه معلم و رقبایش ایجاد شود؛ این مزیت میتواند ناشی از حسن اخلاق در رفتار با مشتریان و رسیدگی و پرداخت به موقع خسارت به آنان باشد.

امینی اظهار داشت: در راستای توانمندسازی کارکنان و بهبود امور رفاهی آنان، شرکت بیمه معلم درصدد اجرای نظام طبقه بندی مشاغل و اصلاح حقوق و دستمزدها است به نحوی که هم عدالت رعایت شود و هم سطح تسهیلات رفاهی ارتقا یابد.

مدیرعامل بیمه معلم، توانمندسازی شبکه فروش را از دیگر برنامه های این شرکت برشمرد و افزود: سهم عمده تولید حق بیمه در کشور را نمایندگان شرکت های بیمه انجام می دهند لذا بایستی ترتیبی اتخاذ شود که کارمزدشان عادلانه و به موقع پرداخت شود.

وی آموزش بازاریابی را از دیگر برنامه های در حال اجرا در این شرکت برشمرد و گفت: در تلاش هستیم بین بازار کلان و بازار خرده فروشی در شرکت بیمه معلم توازن برقرار کنیم.

امینی با تأکید بر خروج از روشهای سنتی و استفاده بیشتر از فناوری در فروش بیمه گفت: شرکت بیمه معلم، بیش از ۲۰ برنامه در خصوص رسیدن به تحول دیجیتال تدوین کرده و در این زمینه از توانایی افراد متخصص بهره گرفته است که فروش آنلاین، داشبوردهای مدیریتی، اپلیکیشن جامع خدمات و … از جمله برنامه های این بخش است.

وی ترویج نقدفروشی بیمه نامه ها و اهتمام به وصول مطالبات معوق و سررسید شده را ضروری دانست و افزود: نسبت مطالبات شرکت ۶۵ درصد است که تاثیر منفی مستقیم بر توان سرمایه گذاری شرکت خواهد گذاشت، لذا برنامه ریزی ویژه ای برای وصول معوقات و توسعه فروش نقدی شرکت صورت گرفته است.

مفید امینی، تعریف و راه اندازی سیستم مدیریت ریسک و تقویت آن را لازمه موفقیت شرکت بیمه معلم برشمرد و گفت: داشتن ارزیابی اقتصادی برای پروژه های جدید و تحلیل ریسک برای آنها به منظور رسیدن به یک سرمایه گذاری با بازدهی مناسب ضروری است.

وی اظهار داشت: باید امانت دار خوبی برای سهامداران و بیمه گذاران باشیم و از هیچ تلاشی برای ارتقای این سرمایه با تقویت برند و توسعه تبلیغات هدفمند دریغ نکنیم.

بر اساس این گزارش و در ادامه نشست، رئیس هیأت مدیره بیمه معلم به ایراد سخن پرداخت و ضمن تأکید بر لزوم آموزش نمایندگان و تقویت شبکه فروش شرکت، گفت: لازم است تمرکز نمایندگان، بیشتر بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری قرار گیرد.

سعید صحت با بیان اینکه سهامداران چشم انتظار سوددهی هستند، افزود: فروش بیمه شخص ثالث چندان پرسود نیست و نمایندگان شرکت نباید تنها روی این بخش متمرکز شوند.

وی اظهار داشت: هنر شرکت بیمه معلم در آن است که ریسک را به خوبی مدیریت کند و به دنبال بهبود مستمر در فعالیت هایش باشد، از سوی دیگر دستیابی به بازدهی و سوددهی بیشتر باید سرلوحه کار این شرکت قرار گیرد.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم نیز در این نشست، کارکنان و نمایندگان را از ارکان اصلی و پیشران شرکتهای بیمه دانست و گفت: منابع انسانی هر شرکت زمانی تبدیل به سرمایه میشود که به آن بها داده شود؛ در این راستا در وهله نخست باید جذب نیروی انسانی در شرکت بیمه معلم متناسب با تخصص افراد و آموزش هایی باشد که افراد فرا میگیرند.

سعید جبلی، کسب تجربه، داشتن مهارت های ادراکی و تحلیل مدیریتی، اخلاق حرفهای و مشتری مداری را از دیگر مؤلفه هایی دانست که نیروی انسانی شرکت بیمه معلم باید از آن برخوردار باشند.

عضو دیگر هیأت مدیره بیمه معلم نیز در این نشست گفت: مهمترین شاخص عملکردی یک شرکت، درآمد آن است و مدیران شرکت در قبال ذینفعان شامل سهامداران و کارکنان مسئولیت دارند.

هادی گنج خانلو، وصول مطالبات شرکت بیمه معلم را بسیار ضروری عنوان کرد و افزود: توجه به زمان وصول مطالبات در هنگام صدور بیمه نامه امری ضروری است و باید زمان صدور بیمه نامه و وصول مطالبات مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.