×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هرجا که باشید و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای دریافت وام مهربانی ملی به‌ صورت کاملا آنلاین اقدام و در کمترین زمان ممکن وام خود را دریافت کنید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برای دریافت وام قرض‌ الحسنه مهربانی ملی می توانید در اپلیکیشن بام به ‌صورت غیرحضوری احراز هویت دیجیتال انجام داده و حساب طرح مهربانی ملی افتتاح کنید.

البته افرادی که از قبل نزد بانک ملی‌ ایران حساب دارند می‌ توانند بدون نیاز به انجام این مرحله یعنی احراز هویت، وارد مسیر افتتاح حساب شوند.

پس از افتتاح حساب، شما می‌ توانید درخواست خود برای فعالسازی پیامک و صدور کارت را هم ثبت کنید؛ با صدور کارت بانکی به صورت مجازی، امکان انتقال وجه و خرید اینترنتی از تمامی درگاه‌ ها به‌ صورت آنی فراهم می‌شود؛ اما در صورت تمایل به دریافت فیزیک کارت می‌توانید به نزدیک ‌ترین شعبه بانک ملی مراجعه کنید.

حالا باید با حساب مهربانی‌ تان کار کنید! چون میانگین کارکرد حساب شما در بازه زمانی ۱ تا ۱۲ ماهه محاسبه می شود و با توجه به مدت زمان بازپرداخت، می‌توانید حداقل بعد از گذشت یک ماه وام خود را بگیرید.

در این طرح نیازی نیست که شما مبلغ ثابتی را در حساب خود سپرده‌گذاری کنید؛ بلکه می ‌توانید بعد از افتتاح حساب طرح مهربانی با این حساب کار کنید، واریز و برداشت داشته باشید و هیچ مبلغی در حسابتان مسدود نمی ‌شود.

ضمن اینکه شما می‌توانید از محاسبه‌گر وام مهربانی در سامانه بام برای محاسبه این وام بر اساس شرایط دلخواه خودتان استفاده کنید.

تسهیلات قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد یک تا ۱۲ ماه حساب، کارمزد ۲ تا ۴ درصد، بازپرداخت شش تا ۶۰ ماه و یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده به متقاضیان اعطا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.