×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دریافت آنی گواهی تمکن مالی بانک سامان

در صورتی که متقاضی گواهی تأییدیه موجودی سپرده‌های خود برای اخذ پذیرش به سفارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر نهادها در داخل یا خارج از کشور هستید، با بانک سامان به راحتی می توانید گواهی تمکن مالی را دریافت نمایید.
به گزارش کیوسک خبر، برای سفر به بعضی از کشورها و اخذ پذیرش برخی از دانشگاه‌ها ارائه تاییدیه بانک مبنی بر اینکه فرد از شرایط مالی مناسب و قابل قبولی برای دریافت روادید آن کشور برخوردار است، ضروری است.
این تاییدیه که گواهی تمکن مالی خوانده می شود و توسط بانک (معمولا تمامی شعب آن) صادر می‌شود، سندی معتبر و رسمی است که موجودی انواع حساب‌های فرد و نرخ برابری آن به ارز مورد نظر فرد (معمولا دلار و یورو) در آن درج می‌شود. این گواهی معمولاً بنا به درخواست متقاضی به دو یا چند زبان ارائه می‌شود و در صورتی که بانک تنها به زبان فارسی آنها را صادر کند، باید به صورت رسمی ترجمه شوند.
به واقع این گواهی نشان می دهد که فرد در حال حاضر چه مقدار سرمایه در حساب خود داشته و میزان ورود و خروج ارز به آن حساب از ۶ ماهه گذشته تا کنون، به چه اندازه بوده است.

صدور گواهی تمکن مالی در بانک سامان
بانک سامان نیز بر اساس نیاز مشتریان امکان صدور گواهی تمکن مالی را فراهم نموده است. در صورتی که متقاضی ارائه گواهی تأییدیه موجودی سپرده‌های خود نزد بانک به سفارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر نهادها در داخل یا خارج از کشور هستید، به درخواست شما گواهی تمکن صادر و در اختیار نهادهای موردنظر قرار می‌گیرد.
گفتنی است در گواهی یادشده مانده سپرده‌ها، معدل موجودی و گردش حساب، حسب درخواست مشتری درج می‌شود.

مزایای صدور تمکن مالی در بانک سامان
از مزایای صدور تمکن مالی در بانک سامان می توان به امکان اعلام مانده تمام سپرده‌های مشتری در گواهی، دریافت گواهی به دو زبان فارسی و انگلیسی و صدور گواهی بر اساس نوع ارز مورد درخواست مشتری اشاره کرد.

چگونگی دریافت گواهی تمکن مالی از بانک سامان
تمامی مشتریان (حقیقی و حقوقی) می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سامان نسبت به درخواست گواهی تمکن اقدام کنند. این گواهی حداکثر روز بعد در همان شعبه قابل دریافت است.

امکان ثبت آنلاین درخواست گواهی تمکن در سایت بانک سامان
بانک سامان با هدف افزایش راحتی و افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان، امکان ثبت درخواست صدور گواهی تمکن مالی را، از طریق وبسایت خود فراهم کرده است.
بر این اساس، تمامی مشتریان بانک سامان در صورت نیاز به صدور گواهی تمکن مالی، می‌توانند با مراجعه به منوی خدمات غیر حضوری و انتخاب تب درخواست گواهی تمکن نسبت به ثبت درخواست صدور اقدام کنند و سپس با مراجعه به شعبه انتخابی خود طبق زمان بندی اعلام شده، نسخه کاغذی گواهی تمکن مالی را به تعداد درخواستی دریافت کنند. از قابلیت های دیگر این سامانه امکان ثبت درخواست صورتحساب به همراه ثبت درخواست گواهی تمکن مالی می باشد.
گفتنی است، کارمزد صدور این گواهی و صورتحساب پس از تایید نهایی درخواست، از شماره کارت شتابی معرفی شده کسر خواهد شد. علاقه‌مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمت با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند یا به نشانی www.sb24.com مراجعه کنند.

صدور آنی گواهی تمکن مالی انگلیسی در شعب بانک سامان
اگر خواستار گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی هستید این گواهی در کلیه شعب بانک سامان در تهران و شهرستان‌ها به صورت آنی صادر می‌شود. صدور گواهی مذکور که پیش از این توسط مدیریت امور بانکداری بین‌الملل انجام می‌شد، به منظور تسریع در روند صدور گواهی تمکن مالی، کاهش بوروکراسی اداری و افزایش رضایتمندی و رفاه مشتریان در داخل شعب صورت می‌گیرد. کارمزد صدور گواهی تمکن مالی بابت صدور هر برگ گواهی مذکور، معادل۵۰.۰۰۰ ریال و به ازای هر نسخه اضافی ۱۰.۰۰۰ ریال از مشتریان اخذ می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.