×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست ستاره هلند از یوفا برای مقابله با نژادپرستی

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از اکسپرس، حملات نژادپرستی و توهین های آنلاین افراد در شبکه های اجتماعی علیه بازیکنان بار دیگر در کوران رقابت های یورو ۲۰۲۰ اوج گرفته است.

بر همین اساس جورجینیو واینالدوم  از سران یوفا خواست حمایت های خودشان را از بازیکنان در برابر حملات نژادپرستی افزایش دهند و افرادی که به بازیکنان در شبکه های مجازی توهین می‌کنند را مجازات کنند.

یوفا پیشتر نیز موضع محکم خود را در برابر این اتفاقات نشان داده بود وئلی تاثیر چندانی در کنترل فرهنگ روز افزون نژادپرستی در بین هواداران فوتبال در اروپا نداشته است.

به گزارش ایسنا،  نژاد پرستی هنوز در فوتبال وجود دارد و باید این مساله کاملا از این ورزش پاک شود. به همین خاطر بازیکنان تیم ملی هلند در جریان دیدار برابر استونی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ به این موضوع اعتراض کردند. فرانک دی یانگ و جورجینیو واینالدام در یک حرکت خاص علیه نژادپرستی واکنش نشان دادند.

واینالدام که در دقیقه شش گل نخست را به ثمر رساند برای شادی پس از گلش به دی یانگ نزدیک شد. دو بازیکن دستان خود را در کنار هم گذاشتند تا نشان دهند میان بازیکنان با نژادها یا ادیان متفاوت فرقی وجود ندارد.

تیم ملی فوتبال هلند باید در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی جمهوری چک برود. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.