×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
داسایف: دوناروما به درستی بهترین شد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از تاس، جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن فرانسه در حال حاضر بهترین بدروازه بان است، او به شایستگی جایزه لئو یاشین را برای عنوان بهترین دروازه بان سال از نظر مجله فرانس فوتبال دریافت کرد.  
این مراسم روز دوشنبه برگزار شد و دوناروما برنده جایزه لئو یاشین شد. مقام دوم را ادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی انگلیس و یان اوبلاک دروازه بان اسلوونیایی اسپانیایی اتلتیکو در جایگاه سوم قرار گرفت.
رینات داسایف دروازه‌بان بزرگ شوروی گفت: در حال حاضر دوناروما بهترین دروازه بان جهان است، من معتقدم که او به درستی جایزه لئو یاشین را دریافت کرد. بیایید به پیشرفت او نگاه کنیم، چگونه او به جلو حرکت می کند، شما باید چندین بازی خوب و مداوم برای تیم ملی انجام دهید تا به ثبات برسید.
لیونل مسی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن فرانسه با کسب ۶۱۳ امتیاز در رای گیری صاحب توپ طلا شد. مقام دوم به روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی آلمان با (۵۸۰) رای به دست آورد و جورجینیو هافبک چلسی با (۴۶۰) رای سوم شد. داسایف ادامه داد: من فکر می کردم که لواندوفسکی صاحب توپ طلا می شود اما مسی انتخاب شد. لواندوفسکی امسال در مقایسه با مسی درخشان‌تر و قابل توجه‌تر بود. علاوه بر این، این بازیکن آرژانتینی به پاریس نقل مکان کرد و مدتی بازی نکرد. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.