×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم افتتاح و بهره برداری از خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران با حضور آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و سیدجواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر، صبح امروز مدیران عامل بانک سپه و بورس کالای ایران به همراه مدیران ارشد دو مجموعه با حضور در محل خزانه شمش طلای بانک سپه، این خزانه را به صورت رسمی افتتاح کردند.

خزانه شمش طلای بانک سپه به عنوان سومین خزانه بورسی در معاملات گواهی سپرده شمش طلا است که با ظرفیت پذیرش ۱۰۰۰ کیلوگرم شمش طلا از امروز افتتاح شد و آماده پذیرش شمش طلا با عیار معاملاتی حداقل ۹۹۵ است.

دارایی های موجود در خزانه این بانک در نماد معاملات گواهی سپرده کالایی شمش طلا قابل معامله خواهد بود.

با پذیرش این خزانه، ظرفیت خزانه های شمش طلا در معاملات گواهی سپرده بورس کالای ایران از ۴.۳ تن به ۵.۳ تن شمش طلا افزایش یافت.

گفتنی است، هر گواهی سپرده شمش طلا معادل یک دهم گرم شمش طلا (۱۰۰ سوت) و حداقل سرمایه برای ورود به این معاملات رقم ناچیزی در حدود ۳۲۰ هزار تومان بوده و امکان اخذ کد معاملاتی بازار مالی بورس کالای ایران ظرف مدت ۲۴ ساعت از طریق دسترسی برخط شرکت های کارگزاری برای سرمایه گذاران حقیقی فراهم شده است. علاوه بر سهولت در ورود به این بازار، مشتریان می توانند از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ اقدام به معامله کنند و با رعایت نصاب تحویل شمش طلا، امکان تحویل فیزیکی آن از خزانه های بانک نیز برای آنها وجود دارد.

براساس این گزارش، معاملات گواهی سپرده شمش طلا از اسفند ۱۴۰۱ در بورس کالای ایران راه اندازی شد و جذابیت این معاملات و استقبال بالای سرمایه‌گذاران از آن موجب شد تا از اسفند ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۲ تن طلا به ارزش تقریبی ۶.۷ همت در این بازار مورد معامله قرار گیرد.

خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران افتتاح شد
خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران افتتاح شد
خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران افتتاح شد
خزانه شمش طلای بانک سپه در بورس کالای ایران افتتاح شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.