×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

قابلیت‌های جذاب و کاربردی نظیر خرید «گیفت‌کارت» بین‌المللی در نسخه جدید اپلیکیشن ۷۲۴ در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سپ، اپلیکیشن ۷۲۴ در راستای گسترش خدمات پرداخت موبایلی از نسخه جدید خود با افزودن قابلیت‌های اختصاصی و نوین رونمایی کرد. نسخه ارتقا یافته این اپلیکیشن با کاربری آسان و سریع برای توسعه و تسهیل راهکارهای پرداخت الکترونیک هم‌سو با برند سپ طراحی شده است.

مهم‌ترین ویژگی نسخه جدید اپلیکیشن ۷۲۴ می توان به مواردی نظیر بهبود و توسعه رابط کاربری، اضافه شدن سرویس خلافی خودرو، پرداخت قبوض قوه قضاییه، خرید انواع گیفت کارت‌های پلتفرم‌های بین‌المللی و… اشاره کرد.

ذکر این نکته لازم است که اپلیکیشن ۷۲۴ به عنوان نخستین اپلیکیشن پرداخت ایران، قابلیت خرید انواع گیفت کارت برای پلتفرم‌های بین‌المللی را برای کاربران خود فراهم ساخته است. کاربران این اپلیکیشن صرفا با چند کلیک ساده می‌توانند خریدی مقرون به صرفه در حوزه «گیفت‌کارت» تجربه کنند. کاربران اپلیکیشن ۷۲۴ در نسخه جدید می‌توانند بدون مرز و محدودیت از پلتفرم‌های بین‌المللی استفاده و با قیمتی رقابتی گیفت‌کارت‌های پلتفرم‌های بین‌المللی نظیر اسپاتیفای، اپل، ماکروسافت، آمازون، ایکس‌باکس یا پلی استیشن و… را خرید کنند. پشتیبانی اپلیکیشن ۷۲۴ به صورت شبانه‌روزی(۲۴*۷) است تا کاربران با خیالی آسوده و بدون دغدغه نسبت به خرید یا پرداخت‌های خود اقدام کنند.

راه‌های دریافت و نصب اپلیکیشن ۷۲۴

کاربران و متقاضیان گرامی می‌توانند برای دریافت و نصب نسخه جدید اپلیکیشن ۷۲۴ در هر دو نسخه IOS یا اندروید از روش‌های زیر استفاده کنند:

  1. شماره گیری کد دستوری  #7*724*
  2. مراجعه به سایت www.724.ir/download
  3. دریافت مستقیم از کافه بازار، مایکت و گوگل‌پلی

اپلیکیشن ۷۲۴ بالاترین امتیاز را در بین اپلیکیشن‌های پرداخت در مارکت‌های ایرانی دارد که این موضوع نشان‌دهنده کیفیت و رضایت کاربران این اپلیکیشن است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.