×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در نشست مدیران استان با محوریت تعامل با اداره کل اموال تملیکی خواستار انجام تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی با اداره کل اموال تملیکی استان شد.

کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان خراسان رضوی، محمد زهدی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خلق حماسه بزرگ توسط مردم استان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: قدردان محبت ملت بصیر ایران به ویژه هم استانی های عزیزم در سطح خراسان رضوی هستم که حماسه ای جاودان خلق کردند.

زهدی در ادامه با خیرمقدم به مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور و هیئت همراه از هادی ذاکری مدیرکل اموال تملیکی استان، تقدیر کرد و بیان داشت: از زمان حضور ایشان، شاهد افزایش نظم و انضباط در این حوزه پرمخاطره هستیم که با اشراف اطلاعاتی، وضعیت مطلوبی را در اموال تملیکی خراسان رضوی شاهدیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه باید در موضوع تعیین تکلیف کالاها به ویژه در حوزه کشف، هدفمندانه عمل کنیم، اظهار داشت: باید مجموعه اقدامات در این خصوص، بازدارنده باشد تا گروه های سازمان یافته قاچاق نتوانند اقدامی کنند و کالاهای ارزشمند و نفیس به نفع دولت ضبط شود.

وی به ضرورت تجدید نظر در مجموعه قوانین و مقررات مرتبط هم اشاره کرد و گفت: باید به گونه ای عمل کنیم تا موانع قانونی، مرتفع شده و تمام اقدامات مرتبط با حوزه اموال تملیکی از طریق تفویض اختیار در سطح استان انجام شود.

این مسئول با تقدیر از تعیین تکلیف گسترده کالاها در استان بیان داشت: سرعت در تعیین تکلیف کالاها باعث هدررفت کمتر منابع کشور می شود و انبارداری که سیاستی قدیمی است را مقابل این دیدگاه قرار می دهد و بحمدالله در خراسان رضوی شاهد این موضوع حیاتی هستیم.

زهدی در ادامه خواستار تشکیل اداره کل اموال تملیکی در استان خراسان شمالی شد و افزود: با تشکیل و راه اندازی اداره کل مستقل در آن استان مرزی، کاهش انرژی و منابع در خراسان رضوی را خواهیم داشت تا به واسطه این اقدام بی شم کمک بهتری به هر دو استان می شود.

معاون استاندار خراسان رضوی در پایان پیشنهاد دیگری هم داد و خواستار راه اندازی نرم افزاری شد تا توسط آن دستگاه های مرتبط بتوانند در فضایی واحد، رصد شده و اقدامات هر یک، جداگانه سنجیده شود و ادامه داد: نمونه بارز بهره گیری از تکنولوژی، موضوع انتخابات است که نشان داد استفاده از نرم افزار و دنیای جدید، همیشه منتهی به نتیجه مطلوب است و می توان از این نمونه آشکار، استفاده ای بهینه کرد تا از کشف کالا تا صدور رأی، فرایند تعیین تکلیف، قابل رصد و پیگیری باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.