×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کالاهای کشف شده توسط ۲۱ پرسنل اداری تعیین تکلیف می شود و ۳۴شهرستان در استان خراسان رضوی و ۸شهرستان در خراسان شمالی توسط اداره کل استان خراسان رضوی با مرکزیت مشهد اداره می شوند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، هادی ذاکری مدیرکل اموال تملیکی استان خراسان رضوی در نشست افتتاحیه بازدید ستادی حوزه پایش و نظارت سازمان به این استان بیان داشت: رشد۱۱/۳درصدی تشکیل پرونده در ۱۱ماه سال۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته را شاهدیم و رشد بیش از ۴۰۰درصدی فروش اموال منقول داریم.

ذاکری اضافه کرد: درصد رشد تعیین تکلیف کالاها در ۱۱ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال کذشته ۵/۷درصد است و هیچ کالاهای رسوبی گمرکات را نداریم و همه را تعیین تکلیف کرده ایم.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی در خصوص اقدامات صورت گرفته در پنج ماهه مدیریت خود، گفت: برگزاری جلسه نظارت بر اجرای پرونده های قاچاق کالا و ارز بند(چ) با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ده مشهد و معاونت غذا و دارو و ساماندهی انبارهای اداره کل از جمله این امور است.

وی بررسی پرونده های سنواتی و تعیین تکلیف آن ها را نیز توضیح داد و بیان داشت: ماینرهای دارای رای قطعی ضبط به نفع دولت به تعداد پانصد و ۴۰ پرونده شامل۱۲۰۳ردیف ماینر در مسیر امحا قرار گرفته است و ۳۳۹پرونده ماینر جهت اخذ رای با تعزیرات در مسیر مکاتبه قرار دارد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: در قسمت غیر منقول رشد ۳۵درصدی در تعیین تکلیف پرونده ها در ۱۱ماه سال۱۴۰۲را با درصد رشد ۷۲۷درصدی را شاهدیم.
منبع: اداره کل استان خراسان رضوی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.