×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
خدمت در بانک کشاورزی، فرصتی مغتنم برای یاری رساندن به فعالان بخش کشاورزی است

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی اظهار داشت: خدمت در بانک کشاورزی، فرصت مغتنمی برای یاری رسانی و رفع مشکلات و نیازمندی های مشتریان، به ویژه فعالان بخش کشاورزی است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی، رضایی در جمع روسای شعب شهر مشهد و همکاران مدیریت استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه سلامت، صداقت و تعهد کاری از شاخصه های کارکنان بانک کشاورزی است و امیدوارم با همیاری و همکاری برای تقویت توانمندی ها و اصلاح فرآیند ها گام های موثری برداریم.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی پتانسیل کسب رتبه نخست در شبکه بانکی کشور را دارد و رویکرد ما بایستی تلاش برای رشد و ارتقای شاخص های عملکردی بانک در سال آتی باشد.

رضایی گفت: تلاش گسترده برای جذب و افزایش منابع بانک، به عنوان عاملی اساسی در افزایش توان حمایتی بانک از بخش کشاورزی، در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش مطالبات غیرجاری از دیگر عوامل اثرگذار در تقویت مالی و عملکردی بانک است و بایستی در دستور کار باشد.

رضایی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تاکید بر ارزشمندی و اهمیت سرمایه انسانی به مثابه ارکان اصلی سازمان، اظهار داشت: امیدوارم با شناسایی موانع، محدودیت ها و مشکلات و تشریک مساعی برای رفع آن ها، شاهد افزایش سطح نشاط و رضایتمندی در بین کارکنان بانک کشاورزی باشیم.

شایان ذکر است سرپرست بانک کشاورزی در سفر به استان خراسان رضوی از مدیریت شعب بانک در این استان و شعب بلوار جمهوری، امام رضا، ۱۵ خرداد و شعبه سجاد بازدید و با کارکنان و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.